Gå til innhold

poteter

Gjest -uvitende student

Anbefalte innlegg

Gjest -uvitende student
Skrevet

dumt spm, men siden jeg ikke sitter med ca svar så spør jeg.

hvor mye koster 7 normalt store poteter sånn ca???

Gjest Den "Trygdede"
Skrevet

Det er stoor forskjell på potetpriser... om du kjøper de tokilosposene fra Gartner, må du betale mer enn 20 kr.

Men så kan du få poteter i løsvekt til en mye billigere penge. Men det avhenger av hvilken butikk du drar i, sesong, altså hva de der og da kan tilby.

Prisene på posene fra Gartner (og andre) er stabile.

Om du tenker på poteter til ovnsbakte poteter, så får du også noen steder (større, finere butikker) spesielle poteter til dette, gjerne ferdig innpakket i aluminiumsfolie.

Har aldri kjøpt dette, så vet ikke hva prisen er. Men da slipper du jo å kjøpe en hel rull med folie, det koster jo sikkert over en 10'er.

Gjest kroner og øre
Skrevet

Siden du spør om prisen på 7 poeteter går jeg ut i fra at du har dårlig råd. Det finnes mange gode alternativer til poteter som er rimeligere: nudler, spagetti, ris, makaroni/annen pasta, potetmos etc. Kanskje prøve det istedet

Gjest hehehehe
Skrevet

Siden du spør om prisen på 7 poeteter går jeg ut i fra at du har dårlig råd. Det finnes mange gode alternativer til poteter som er rimeligere: nudler, spagetti, ris, makaroni/annen pasta, potetmos etc. Kanskje prøve det istedet

haha:) jeg fant det ut. måtte vite hvor mye penger jeg skulle ta med. lite vits i å ta med mer, da brukes det mer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...