Gjest Verma Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Er det noen som vet om de støtter fjernundervisning med tanke på attføring? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Jeg går på yrkesrettet attføring og tar IT-fag over internett, om det er det du mener med fjernundervisning. 0 Siter
Gjest Den "Trygdede" Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Det jeg hørte når jeg spurte om dette tidligere, var at de støttet utdannelser som statens lånekasse godkjenner... Men jeg vet ikke om lånekassa gir lån til de fleste nettstudier (eller mer presist "ditt")... vet at det gis støtte til noen, vet også at noen ikke gid støtte til... Lykke til! 0 Siter
Gjest Verma Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Det jeg hørte når jeg spurte om dette tidligere, var at de støttet utdannelser som statens lånekasse godkjenner... Men jeg vet ikke om lånekassa gir lån til de fleste nettstudier (eller mer presist "ditt")... vet at det gis støtte til noen, vet også at noen ikke gid støtte til... Lykke til! ok takk for all svar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.