Gå til innhold

Nå er jeg så redd

Anbefalte innlegg

Gjest jeg er så redd
Skrevet

De har funnet noe som ikke skal være der i min manns ene nyre. Jeg er livredd!

Vi aner ikke om det er godartet, ondartet eller om de så feil på ultralyd. Han skal på MR, tror jeg det het, senere denne uken.

Jeg kan bare ikke miste ham!

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

15

• sheba

5

• hidi, the scorpion

5

• nick

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Vær glad for at de har funnet det nå. Vær glad for at han blir sendt til utredning.

Tenk om det bare er en ufarlig liten masse som ikke gjør noe galt!

Vær positiv :)

Skrevet

Det skjønner jeg veldig godt! Krysser fingre for at det evt gale de har funnet er funnet tidlig! :)

Varme klemmer!!

Gjest Den sorte enke
Skrevet

Skjønner godt at du er redd...men han blir fullstendig sjekket...

Det trenger ikke være noe galt...så hvorfor gå å engste seg på forhånd?

Dette går bra! Det må dere si til hverandre!

Klem til dere begge!

Skrevet

Forstår at du er redd, men det er langt fra å se noe som ikke skal være der til du kan miste han.

Vi får krysse fingrene for at det ikke er noe farlig.

Skrevet

Hvorfor det? Man klarer seg utmerket med bare en nyre (sånn i værste fall), så dette hadde jeg ikke tatt så tungt.

Ellers er det sikkert bare en nyrestein. La han pisse den ut på naturlig måte, men husk å ta seansen opp på lydbånd.

Skrevet

Hvorfor det? Man klarer seg utmerket med bare en nyre (sånn i værste fall), så dette hadde jeg ikke tatt så tungt.

Ellers er det sikkert bare en nyrestein. La han pisse den ut på naturlig måte, men husk å ta seansen opp på lydbånd.

Hehe, kan du gi meg et godt råd for å få tisset det ut?

Skrevet

Hehe, kan du gi meg et godt råd for å få tisset det ut?

Jeg har heldigvis ikke vært utsatt for det selv, men jeg så en episode av Seinfeld der Kramer presset ut en med en gauling uten like.

Har du? Jeg trodde de pulveriserte de med ultralyd nå om dagen?

Skrevet

I verste fall må han vel fjerne ei nyre, og hvis det er noen trøst, så har faren min hatt bare ei nyre i over 40 år, og han klarer seg helt fint :) Sannsynligvis er det ikke noe farlig overhodet! (for noen mnd siden fikk faren min beskjed om at han måtte akuttinnlegges på sykehus pga noe de hadde sett på røntgenbilder av den gjenværende nyra hans, men etter å ha sett litt nærmere på bildene fikk han beskjed om at alt var jo som før og sykehusinnleggelse var ikke nødvendig...)

Skrevet

Forhåpentligvis er det ikke noe farlig og dersom de må fjerne en nyre er det ingen katastrofe. Min elskede har hatt bare en nyre i 20 år og har overhode ingen problemer av den grunn.

*Klem*

Skrevet

Jeg har heldigvis ikke vært utsatt for det selv, men jeg så en episode av Seinfeld der Kramer presset ut en med en gauling uten like.

Jeg vet ikke, venter på å komme på røntgen.

hidi, the scorpion
Skrevet

Vil du slutte med å svare med nick til den du svarer! Du skremmer jo vannet av oss...

Skrevet

Vil du slutte med å svare med nick til den du svarer! Du skremmer jo vannet av oss...

Jeg lurte fælt på hva Dorthe hadde gjort siden hun var redd for henne :-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg lurte fælt på hva Dorthe hadde gjort siden hun var redd for henne :-)

Jeg var redd det var noe galt med Dorthe!

Skrevet

Jeg var redd det var noe galt med Dorthe!

Vet du hva hide, det er jeg redd for også for jeg har stadig vondt i det ene nye og utredning tar altfor lang tid.

hidi, the scorpion
Skrevet

Vet du hva hide, det er jeg redd for også for jeg har stadig vondt i det ene nye og utredning tar altfor lang tid.

Uff, det var det jeg er redd for..

Hva skal du nå gjennom?

Skrevet

Nå synes jeg du har hatt mer enn nok av problemer Dorthe..

*klem* håper du snart treffer på noe positivt i helsenorge!

Skrevet

Uff, det var det jeg er redd for..

Hva skal du nå gjennom?

Vet ikke, sikkert ikke noe farlig men det er ikke noe kult å stadig ha vondt. Jeg har sjekket kreatin og tatt ultralyd, jeg vet jeg har tre store vanncyster i det ene nyre, men ellers så bare venter jeg.

Skrevet

Nå synes jeg du har hatt mer enn nok av problemer Dorthe..

*klem* håper du snart treffer på noe positivt i helsenorge!

Dette har jeg holdt på med noen år men hadde vel vært dau hvis det var noe farlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...