Gå til innhold

Nå er jeg så redd

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Vet ikke, sikkert ikke noe farlig men det er ikke noe kult å stadig ha vondt. Jeg har sjekket kreatin og tatt ultralyd, jeg vet jeg har tre store vanncyster i det ene nyre, men ellers så bare venter jeg.

Vanncyster pleier ikke å være farlige, men de kan være vonde når de sprekker.

Men det er altfor mye med din situasjon som jeg ikke kan si noe om.

Tenker på deg.

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

15

• sheba

5

• hidi, the scorpion

5

• nick

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Dette har jeg holdt på med noen år men hadde vel vært dau hvis det var noe farlig.

hehe ja, det har jo heldigvis ikke skjedd.. men synes du har fått mye "slett" behandling.

uansett om det er alvorlig eller ikke så er det plagsomt og forstyrrende når noe gjør vondt, og da burde man få behandling.

Skrevet

hehe ja, det har jo heldigvis ikke skjedd.. men synes du har fått mye "slett" behandling.

uansett om det er alvorlig eller ikke så er det plagsomt og forstyrrende når noe gjør vondt, og da burde man få behandling.

Jeg venter og venter :o)

Skrevet

Vanncyster pleier ikke å være farlige, men de kan være vonde når de sprekker.

Men det er altfor mye med din situasjon som jeg ikke kan si noe om.

Tenker på deg.

Mine har vært der i hvert fall 5 år og har ikke forandret seg, det vet jeg i hvert fall. Men jeg er uenig med legen at de ikke er vonde, da er det noe annet som er galt og derfor er jeg igang med utredning nå.

hidi, the scorpion
Skrevet

Mine har vært der i hvert fall 5 år og har ikke forandret seg, det vet jeg i hvert fall. Men jeg er uenig med legen at de ikke er vonde, da er det noe annet som er galt og derfor er jeg igang med utredning nå.

Føler så masse med deg!

Hater selv enhver undersøkelse av meg, men jeg gjør det jo, fordi jeg tror det hjelper....

Glad i deg, Dorthe!

Skrevet

Føler så masse med deg!

Hater selv enhver undersøkelse av meg, men jeg gjør det jo, fordi jeg tror det hjelper....

Glad i deg, Dorthe!

Vi får leve i trua, det er ikke mye annet å gjøre :o)

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg vet ikke, venter på å komme på røntgen.

Hadde jeg kunnet hadde jeg gitt deg min røntgentime!

Tror nesten jeg må pakke deg ned i kofferten neste gang, og i det legene kommer tar jeg deg fram, og får de til og fikse ;o) Men du vet at jeg hadde gjort det, hadde jeg kunnet.

Skrevet

Tror nesten jeg må pakke deg ned i kofferten neste gang, og i det legene kommer tar jeg deg fram, og får de til og fikse ;o) Men du vet at jeg hadde gjort det, hadde jeg kunnet.

god ide`! går ikke så ofte til røntgen selv, er stort sett frisk, men de to gangene jeg trengte det fikk jeg time uken etter legebesøk.

tydeligvis forskjell på hvor man bor og det er ikke holdbart i et land som norge!

Skrevet

Ja, det vet jeg :o) Jeg får mase på Aker når streiken er over og de har kommet i rutine igjen. Men du har vel like bruk for den timen du som meg vel :o)

Skrevet

god ide`! går ikke så ofte til røntgen selv, er stort sett frisk, men de to gangene jeg trengte det fikk jeg time uken etter legebesøk.

tydeligvis forskjell på hvor man bor og det er ikke holdbart i et land som norge!

Jeg kan få time på et røntgeninstitutt men jeg må ta det på urologisk avdeling og der er det lange ventelister. Men jeg skal prøve å snike meg foran.

Gjest Shira12
Skrevet

Ja, det vet jeg :o) Jeg får mase på Aker når streiken er over og de har kommet i rutine igjen. Men du har vel like bruk for den timen du som meg vel :o)

Er ikke streiken over? Tror det. Satser på at de er raskt oppe og går igjen!

Jo, jeg trenger den jo, men jeg hadde fått ny med en gang, og det er urettferdig synes jeg, siden du må vente.

Gjest Shira12
Skrevet

Det er skremmendes hvor forskjell det er rundt om kring.

Jeg blir passet på, sjekket i hytt og pine, Dorthe trenger det like mye, men der går det tregere.

Skrevet

Jeg kan få time på et røntgeninstitutt men jeg må ta det på urologisk avdeling og der er det lange ventelister. Men jeg skal prøve å snike meg foran.

*krysser fingre og dytter*

Men nå er det senga for meg:) ha en fin natt.. og sov godt.

Skrevet

Er ikke streiken over? Tror det. Satser på at de er raskt oppe og går igjen!

Jo, jeg trenger den jo, men jeg hadde fått ny med en gang, og det er urettferdig synes jeg, siden du må vente.

Jeg har ikke fulgt med i dag jeg. Har ikke lest avisen eller sett på tv. Da får jeg kanskje svar fra Aker snart over når jeg forvente å komme inn og så kan jeg begynne med masinga :o)

Driver forresten og leser om ei som har mitrofanoff på det andre forumet som lekker så jeg venter spent på svaret hun får fra sykepleieren.

Og dessuten er det ei lita ei på fire som skal ta operasjonen i morgen. Leser to steder på en gang jeg vet du :o)

Skrevet

Det er skremmendes hvor forskjell det er rundt om kring.

Jeg blir passet på, sjekket i hytt og pine, Dorthe trenger det like mye, men der går det tregere.

Ja, det er skammelig! her får jeg hjelp med kun dagers mellomrom og dorthe må vente!, utrolig egentlig!

men nå må jeg krype til køys, natta og sov godt:)

Skrevet

*krysser fingre og dytter*

Men nå er det senga for meg:) ha en fin natt.. og sov godt.

Nattinatt.

Det er snart natta for meg også :o)

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg har ikke fulgt med i dag jeg. Har ikke lest avisen eller sett på tv. Da får jeg kanskje svar fra Aker snart over når jeg forvente å komme inn og så kan jeg begynne med masinga :o)

Driver forresten og leser om ei som har mitrofanoff på det andre forumet som lekker så jeg venter spent på svaret hun får fra sykepleieren.

Og dessuten er det ei lita ei på fire som skal ta operasjonen i morgen. Leser to steder på en gang jeg vet du :o)

Kan du ikke si ifra når hun får svar?

Oj 4 år, det er ikke gamle jenta det. Går nok bra det også, jeg har inntrykk av at de som kan mitranoff-metodenen er utrolig dyktige.

Jeg er pottetett igjen, dte blir jeg hver gang jeg er innom sykehuset. Kanskje jeg skal ta ett besøk der med jevne mellomrom, så forblir jeg tett ;o)

Skrevet

Kan du ikke si ifra når hun får svar?

Oj 4 år, det er ikke gamle jenta det. Går nok bra det også, jeg har inntrykk av at de som kan mitranoff-metodenen er utrolig dyktige.

Jeg er pottetett igjen, dte blir jeg hver gang jeg er innom sykehuset. Kanskje jeg skal ta ett besøk der med jevne mellomrom, så forblir jeg tett ;o)

Det skal jeg:o)

Skrevet

Stakkars deg, jeg skjønner litt hvordan du har det.

Jeg var for noen uker siden på rutinemessig CT og fikk vite at jeg sannsynligvis hadde en hjernesvulst.

Heldigvis viste neste kontrollrøntgen at de hadde tatt feil.

Det er grusomt å gå og vente på svar, jeg håper nye undersøkelser av mannen din avslører at dette er noe uskyldig. Alle gode tanker sendes dere.

Skrevet

-->Driver forresten og leser om ei som har mitrofanoff på det andre forumet som lekker så jeg venter spent på svaret hun får fra sykepleieren.>--

*Gapskratter* Nå må de se å få forumet under behandling ASAP!

OK, det er alvorlig, men jeg greide ikke å dy meg. Ellers så er du ganske så mannevond, så tittelen er sikkert treffende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...