Gå til innhold

Nå er jeg så redd

Anbefalte innlegg

Skrevet

-->Driver forresten og leser om ei som har mitrofanoff på det andre forumet som lekker så jeg venter spent på svaret hun får fra sykepleieren.>--

*Gapskratter* Nå må de se å få forumet under behandling ASAP!

OK, det er alvorlig, men jeg greide ikke å dy meg. Ellers så er du ganske så mannevond, så tittelen er sikkert treffende.

Hehe, neste gang skal jeg skrive slike meldinger på mail.

Og jeg er ikke mannevond i det hele tatt. Skjønner ikke hvor du har fått det fra ;o) Men menn som oppfører seg kjipt, de er jeg sint på, det skal jeg innrømme.

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

15

• sheba

5

• hidi, the scorpion

5

• nick

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hehe, neste gang skal jeg skrive slike meldinger på mail.

Og jeg er ikke mannevond i det hele tatt. Skjønner ikke hvor du har fått det fra ;o) Men menn som oppfører seg kjipt, de er jeg sint på, det skal jeg innrømme.

Jeg har elefanthukommelse, og du har vært mannvond før.

Sånn sett er du ganske lik Sheila, så det er godt mulig vi hadde passet bra sammen.

Nå må jeg kjøpe hus i skogen til 3 mill (og det er ikke stort en gang), så Løkka blir liggende i en nesten fjern fortid.

Greit nok, jeg er ikke noe glad i folk som pisser på bilen min eller skyter utenfor vinduene mine. Løkka får leve uten meg.

Dog, du er en av de få dolingen jeg kunne tatt en øl med.

Skrevet

Jeg har elefanthukommelse, og du har vært mannvond før.

Sånn sett er du ganske lik Sheila, så det er godt mulig vi hadde passet bra sammen.

Nå må jeg kjøpe hus i skogen til 3 mill (og det er ikke stort en gang), så Løkka blir liggende i en nesten fjern fortid.

Greit nok, jeg er ikke noe glad i folk som pisser på bilen min eller skyter utenfor vinduene mine. Løkka får leve uten meg.

Dog, du er en av de få dolingen jeg kunne tatt en øl med.

I skogen?

Hvorfor skal du kjøpe i skogen?

For tre mill kan du nesten kjøpe naboleiligheten min. Tre rom og kjøkken med fellesgarasje og bra utsikt og kort vei til ølet ;o)

Det er syke priser her nå. Naboleiligheten gikk for 3,2 for et par uker siden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...