Gå til innhold

slanking

Anbefalte innlegg

Gjest Mechilah
Skrevet

Noen her som vet om en måte å gå fort ned i vekt på,eventuellt slankepiller?

Noen som har prøvd de dem reklamerer for på tv?

Husker ikke hva de heter...

Skrevet

Den beste og mest effektive måten er jo sunn mat kombinert med trening. Da holde vekten seg stabil også når du har nådd målet ditt. Hvis du slanker deg fort,så går du antagelig opp igjen det dobbelte etter en stund. Og det er ikke noe å satse på..

Bare et lite råd=)

Gjest Mechilah
Skrevet

CLA?

Nei det var ikke de,men får man kjøpt de på helsekosten?

Gjest Mechilah
Skrevet

Den beste og mest effektive måten er jo sunn mat kombinert med trening. Da holde vekten seg stabil også når du har nådd målet ditt. Hvis du slanker deg fort,så går du antagelig opp igjen det dobbelte etter en stund. Og det er ikke noe å satse på..

Bare et lite råd=)

Takk for rådet :)

Gjest Bøllina
Skrevet

Jeg er i gang med den nye pillen Acomplia. Også omtalt som mirakelpillen. Hjelper visst til å slutte å røyke også, dersom man har det problemet i tillegg.

Jeg er veldig fornøyd sålangt, og har ikke hatt noen bivirkninger. Jeg har tatt av 5 kilo på en mnd.

Gjest Mechilah
Skrevet

Man kan gå fort! :) da går man fort ned i vekt :)

Får gå fort da :)

Gjest Mechilah
Skrevet

Jeg er i gang med den nye pillen Acomplia. Også omtalt som mirakelpillen. Hjelper visst til å slutte å røyke også, dersom man har det problemet i tillegg.

Jeg er veldig fornøyd sålangt, og har ikke hatt noen bivirkninger. Jeg har tatt av 5 kilo på en mnd.

Den vil jeg også ha...

Får du kjøpt den på helsekosten?

Gjest Bøllina
Skrevet

Den vil jeg også ha...

Får du kjøpt den på helsekosten?

Jeg har kjøpt den på nettet. lillepille.no.

Gjest Mechilah
Skrevet

Jeg har kjøpt den på nettet. lillepille.no.

Takk :)

Skrevet

Er det efedrin i de pillene? De er ikke lovlige i Norge, for mange har dødd av slike piller. De kan føkke opp hjerterytmen din.

Gjest Bøllina
Skrevet

Er det efedrin i de pillene? De er ikke lovlige i Norge, for mange har dødd av slike piller. De kan føkke opp hjerterytmen din.

Nei. Det er ikke efedrin i disse. De er fullt lovlige i Norge, og har et innholdstoff som heter Rimonabant.

Skrevet

Det jeg lurer på i slike sammenhenger er om dere endrer matvaner og aktivitet eller om dere bare spiser piller og pulver for å bli slankere?

Gjest de du tenker på?
Skrevet

Det jeg lurer på i slike sammenhenger er om dere endrer matvaner og aktivitet eller om dere bare spiser piller og pulver for å bli slankere?

Alle vet vel at man bør spise sunt og trene.

Skrevet

Alle vet vel at man bør spise sunt og trene.

Tror du alle skjønner det? Det er jeg faktisk ikke så sikker på. Jeg har sett for mange som stapper i seg alt mulig slag av piller, pulver og annen vinduerkurer, mens de ligger på sofaen hele kvelden og drikker Cola og spiser potetgull til at jeg tror så mye på det.

Greit nok å bruke noe for å komme raskt ned i vekt for å få motivasjon for å endre vekten, men da må det gjøres endringer i matvaner og morsjon også, hvis ikke er det bortkastet.

Gjest Mechilah
Skrevet

Det kommer jo an på pillene...

Skrevet

Det kommer jo an på pillene...

Så du tror at pillene vil gjøre varig underverker for deg, selv om du stapper i deg som før?

Gjest Mechilah
Skrevet

Så du tror at pillene vil gjøre varig underverker for deg, selv om du stapper i deg som før?

nei

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...