Gjest Mechilah Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Noen her som vet om en måte å gå fort ned i vekt på,eventuellt slankepiller? Noen som har prøvd de dem reklamerer for på tv? Husker ikke hva de heter... 0 Siter
flisa Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Man kan gå fort! da går man fort ned i vekt 0 Siter
Musli Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Den beste og mest effektive måten er jo sunn mat kombinert med trening. Da holde vekten seg stabil også når du har nådd målet ditt. Hvis du slanker deg fort,så går du antagelig opp igjen det dobbelte etter en stund. Og det er ikke noe å satse på.. Bare et lite råd=) 0 Siter
Gjest Mechilah Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 CLA? Nei det var ikke de,men får man kjøpt de på helsekosten? 0 Siter
Gjest Mechilah Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Den beste og mest effektive måten er jo sunn mat kombinert med trening. Da holde vekten seg stabil også når du har nådd målet ditt. Hvis du slanker deg fort,så går du antagelig opp igjen det dobbelte etter en stund. Og det er ikke noe å satse på.. Bare et lite råd=) Takk for rådet 0 Siter
Gjest Bøllina Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Jeg er i gang med den nye pillen Acomplia. Også omtalt som mirakelpillen. Hjelper visst til å slutte å røyke også, dersom man har det problemet i tillegg. Jeg er veldig fornøyd sålangt, og har ikke hatt noen bivirkninger. Jeg har tatt av 5 kilo på en mnd. 0 Siter
Gjest Mechilah Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Man kan gå fort! da går man fort ned i vekt Får gå fort da 0 Siter
Gjest Mechilah Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Jeg er i gang med den nye pillen Acomplia. Også omtalt som mirakelpillen. Hjelper visst til å slutte å røyke også, dersom man har det problemet i tillegg. Jeg er veldig fornøyd sålangt, og har ikke hatt noen bivirkninger. Jeg har tatt av 5 kilo på en mnd. Den vil jeg også ha... Får du kjøpt den på helsekosten? 0 Siter
Gjest Bøllina Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Den vil jeg også ha... Får du kjøpt den på helsekosten? Jeg har kjøpt den på nettet. lillepille.no. 0 Siter
Gjest Mechilah Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Jeg har kjøpt den på nettet. lillepille.no. Takk 0 Siter
GoodTimes Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Jeg er i gang med den nye pillen Acomplia. Også omtalt som mirakelpillen. Hjelper visst til å slutte å røyke også, dersom man har det problemet i tillegg. Jeg er veldig fornøyd sålangt, og har ikke hatt noen bivirkninger. Jeg har tatt av 5 kilo på en mnd. Er det efedrin i de pillene? De er ikke lovlige i Norge, for mange har dødd av slike piller. De kan føkke opp hjerterytmen din. 0 Siter
Gjest Bøllina Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Er det efedrin i de pillene? De er ikke lovlige i Norge, for mange har dødd av slike piller. De kan føkke opp hjerterytmen din. Nei. Det er ikke efedrin i disse. De er fullt lovlige i Norge, og har et innholdstoff som heter Rimonabant. 0 Siter
mrxx Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Det jeg lurer på i slike sammenhenger er om dere endrer matvaner og aktivitet eller om dere bare spiser piller og pulver for å bli slankere? 0 Siter
Gjest de du tenker på? Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Det jeg lurer på i slike sammenhenger er om dere endrer matvaner og aktivitet eller om dere bare spiser piller og pulver for å bli slankere? Alle vet vel at man bør spise sunt og trene. 0 Siter
mrxx Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Alle vet vel at man bør spise sunt og trene. Tror du alle skjønner det? Det er jeg faktisk ikke så sikker på. Jeg har sett for mange som stapper i seg alt mulig slag av piller, pulver og annen vinduerkurer, mens de ligger på sofaen hele kvelden og drikker Cola og spiser potetgull til at jeg tror så mye på det. Greit nok å bruke noe for å komme raskt ned i vekt for å få motivasjon for å endre vekten, men da må det gjøres endringer i matvaner og morsjon også, hvis ikke er det bortkastet. 0 Siter
Gjest Mechilah Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Det jeg lurer på i slike sammenhenger er om dere endrer matvaner og aktivitet eller om dere bare spiser piller og pulver for å bli slankere? Det kommer jo an på pillene... 0 Siter
mrxx Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Det kommer jo an på pillene... Så du tror at pillene vil gjøre varig underverker for deg, selv om du stapper i deg som før? 0 Siter
Gjest Mechilah Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Så du tror at pillene vil gjøre varig underverker for deg, selv om du stapper i deg som før? nei 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.