Gå til innhold

slanking

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det jeg lurer på i slike sammenhenger er om dere endrer matvaner og aktivitet eller om dere bare spiser piller og pulver for å bli slankere?

Nå er ikke jeg særlig erfaren i slanke-pille-sammenheng (selv om man skulle tro det, etter all reklamen jeg får for sånne produkter)...

Men: De gangene jeg har kjøpt noe sånt, så synes jeg det setter fokus på det å ikke ødelegge "kuren". Teit å kjøpe piller for mange hundre kroner, og så ete likevel så det går opp-i-opp. Derfor tror jeg det virker. Selv om det skulle være placebo.

Gjest nicole40
Skrevet

For å si det ganske brutalt, men det virker! Spis en skive, evt 1-2 knekkebrød (Ryvita) tredjehver time. Jeg gjorde det og gikk ned 30 kilo.

Dette er 4 år siden, men jeg har holdt vekten siden. Du må gjerne fråtse i salater men dropp dressingen!!

Da hadde jeg gått ned 30 kilo.

Da hadde jeg gått ned 30 kilo!

Jeg hadde gått ned 30 kilo!!

Jeg var knallhard mot meg selv. Kun Ryvita knekkebrød 3.hver time med brunost, spaserturer, ga blaffen i hva andre mente. Og plutselig......en dag i Juni følte jeg meg vakker :o)

Da hadde jeg slanket meg fra november.Jeg hadde gått ned 30 kilo.

Gjest nicole40
Skrevet

For å si det ganske brutalt, men det virker! Spis en skive, evt 1-2 knekkebrød (Ryvita) tredjehver time. Jeg gjorde det og gikk ned 30 kilo.

Dette er 4 år siden, men jeg har holdt vekten siden. Du må gjerne fråtse i salater men dropp dressingen!!

Jeg var knallhard mot meg selv. Kun Ryvita knekkebrød 3.hver time med brunost, spaserturer, ga blaffen i hva andre mente. Og plutselig......en dag i Juni følte jeg meg vakker :o)

Her ble noe feil, gitt. Noe ble postet feil, sorry:)

Gjest Mechilah
Skrevet

Takk for tipset,skal prøve det :)

Gjest nicole40
Skrevet

Takk for tipset,skal prøve det :)

Innlegget mitt ble desverre skrevet litt tussete, skrivingen låste seg underveis, og da jeg postet det kom plutselig alt frem igjen :/

Gjest Mechilah
Skrevet

Innlegget mitt ble desverre skrevet litt tussete, skrivingen låste seg underveis, og da jeg postet det kom plutselig alt frem igjen :/

Helt greit det :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...