Gå til innhold

Ang. sæd ved utløsning


Gjest vil være anonym nå gitt

Anbefalte innlegg

Gjest vil være anonym nå gitt

Er det normalt at sæden er nesten slimete ved utløsning? Har opplevd dette et par ganger, og synes det er litt... rart... om man kan bruke det ordet.

Jeg har ikke noe problem verken med å suge eller svelge, for å si det sånn, men når det gjelder denne personen og "konsistensen" på sæden, så byr det meg i mot. Jeg har aldri opplevd slimete sæd før?

Den lukter ikke noe annerledes enn den skal gjøre heller.

Hvorfor er det sånn da? Er det normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vil være anonym nå gitt

Æsj, så ekkelt innlegget ser ut når jeg leser det i dag! Mente det seriøst altså, likevel... har møtt en fyr som jeg dater litt, og vi har det koselig sammen. Konsistensen på ladningen hans derimot er litt... yuck...

Er det noe galt med han, eller er det noen andre som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

streker paa veggen..!

Det varierer, den kan iblandt være veldig slimete på grensen til klumpete, til helt vann-tynt.

Er kanskje noe vi spiser som forrandrer på dette?

Til vanlig så er jo sæd litt slimete da.

Men uansett, det høres i allefall normalt ut for meg. Neste gang så er det kanskje en helt annen konsistens på sæden. Mener jeg :o

Har det vært mange ganger hvor du har syntes at konsitensen på han si var rar? lang tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vil være anonym nå gitt

Det varierer, den kan iblandt være veldig slimete på grensen til klumpete, til helt vann-tynt.

Er kanskje noe vi spiser som forrandrer på dette?

Til vanlig så er jo sæd litt slimete da.

Men uansett, det høres i allefall normalt ut for meg. Neste gang så er det kanskje en helt annen konsistens på sæden. Mener jeg :o

Har det vært mange ganger hvor du har syntes at konsitensen på han si var rar? lang tid?

Vi har ikke hatt sex så mange ganger sammen, men de gangene jeg har fått sæd på hendene har det vært skikkelig slimete. Yuck...

Jeg har hatt sex med mange gutter etter hvert, men aldri opplevd at det har vært så slimete som det der. Det henger igjen tråder mellom fingrene, og når jeg får det på magen, er det skikkelig seigt da også.

Når jeg har tørket av meg etter at andre har tømt seg på magen min, har jeg ikke kjent noe som helst "rart" på magen etterpå. Med han her mannen er det som om det er igjen en liten hinne, på en måte. Det kjennes ut som en litt ru overflate, og det skimtes såvidt i rett lys...

Vet ikke om det alltid har vært sånn for han, jeg kommer aldri til å få meg til å verken spørre han om det, eller gi uttrykk for at jeg synes det er ekkelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke hatt sex så mange ganger sammen, men de gangene jeg har fått sæd på hendene har det vært skikkelig slimete. Yuck...

Jeg har hatt sex med mange gutter etter hvert, men aldri opplevd at det har vært så slimete som det der. Det henger igjen tråder mellom fingrene, og når jeg får det på magen, er det skikkelig seigt da også.

Når jeg har tørket av meg etter at andre har tømt seg på magen min, har jeg ikke kjent noe som helst "rart" på magen etterpå. Med han her mannen er det som om det er igjen en liten hinne, på en måte. Det kjennes ut som en litt ru overflate, og det skimtes såvidt i rett lys...

Vet ikke om det alltid har vært sånn for han, jeg kommer aldri til å få meg til å verken spørre han om det, eller gi uttrykk for at jeg synes det er ekkelt...

Det høres helt normalt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke hatt sex så mange ganger sammen, men de gangene jeg har fått sæd på hendene har det vært skikkelig slimete. Yuck...

Jeg har hatt sex med mange gutter etter hvert, men aldri opplevd at det har vært så slimete som det der. Det henger igjen tråder mellom fingrene, og når jeg får det på magen, er det skikkelig seigt da også.

Når jeg har tørket av meg etter at andre har tømt seg på magen min, har jeg ikke kjent noe som helst "rart" på magen etterpå. Med han her mannen er det som om det er igjen en liten hinne, på en måte. Det kjennes ut som en litt ru overflate, og det skimtes såvidt i rett lys...

Vet ikke om det alltid har vært sånn for han, jeg kommer aldri til å få meg til å verken spørre han om det, eller gi uttrykk for at jeg synes det er ekkelt...

Synes sæd alltid er slimete jeg, reine limet jo. Klistrer seg til fingrene. Sånn har det vært med de jeg har vært borti, 5 stykker eller noe sånt skulle vel det bli :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, så ekkelt innlegget ser ut når jeg leser det i dag! Mente det seriøst altså, likevel... har møtt en fyr som jeg dater litt, og vi har det koselig sammen. Konsistensen på ladningen hans derimot er litt... yuck...

Er det noe galt med han, eller er det noen andre som har opplevd det samme?

Sæden skal jo være tyktflytende.

Der liker spermiene seg best. For tynn sæd fører til at spermiene ikke kommer skikkelig avgårde og renner ut igjen. Sæd inneholder jo for det meste vann og eggehvitestoffer, det er derfor det er klissete og blir limaktig. Nei sæd skal være creamy. Basta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vil være anonym nå gitt

Sæden skal jo være tyktflytende.

Der liker spermiene seg best. For tynn sæd fører til at spermiene ikke kommer skikkelig avgårde og renner ut igjen. Sæd inneholder jo for det meste vann og eggehvitestoffer, det er derfor det er klissete og blir limaktig. Nei sæd skal være creamy. Basta.

Joda, selvsagt skal den ha litt sånn "kremaktig" konsistens, men skal den være direkte slimete da? Sånn at når man løfter hånda fra magen så henger det igjen lange seige tråder, eller det blir sånn seigt gjennomsiktig ekkelt mellom fingrene om man sprer dem?

Det minner mer om sånn slim som blir hostet opp... seigt og ekkelt..

Hehe... ugh.. :) Jeg får bare venne meg til det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 13 år senere...
Vil være annonym

13 år etter siste kommentar, men jeg har leita meg grønn etter informasjon om dette... Kjæresten min har også sånn slimete spærm. Sikkelig slim man får kjøpt på butikken til barn liksom.. Og en sjeeeelden gang har han helt normal sperm, hva kommer det av? Virker jo IKKE normalt at all og jeg har aldri vært borte i noe sånt før, og har ligget med litt vel mange folk til å kunne si at 0,1 av 10 har samme spermen 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...