Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker vanligvis ikke være trist. Men akkurat nå, akkurat i dag er jeg det.

For i dag er det 5 år siden broren min tok livet av seg. Ja, selvmord var det, selv om det var forsøkt dekt som ei ulykke. Fem år - på en måte virker det som det er et hav av tid siden, samtidig som jeg husker alt som om det var i går.

Den helt urealistiske følelsen av at verden datt sammen rundt oss. Hva, hvorfor, hvordan? Spørsmålene sto i kø.

Heldigvis var politiet hjelpsomme. På oppfordring fra meg kom de for å snakke med oss, og de forklarte hva og hvordan ting hadde skjedd. Men hvorfor - det vet vi jo ennå ikke. Bruddstykker vet vi jo, men den fulle og hele sannheten får vi aldri vite.

Så en liten oppfordring til alle: Ta vare på hverandre, vi vet ikke om morgendagen kommer.

Skrevet

Oisann for ein trist dag :-((

*Skal tenke på deg!!*

*Sender ein stooor trøsteklem :-)*

Gjest Mechilah
Skrevet

Forstår deg godt,min bror tok også selvmord.....

*trøsteklem*

Gjest Tacomix
Skrevet

Det var tris å lese det du skrev. Du får *trøsteklem* fra meg også. Tenker på deg.

Skrevet

Du har verkeleg rett i at vi må ta vare på dagen i dag.

*sender ein stor trøysteklem*

hare1365380455
Skrevet

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si, så du får en klem i steden for.

Skrevet

Takk, det er godt å av og til bli minnet på hva som er viktig i livet - å ta vare på hverandre :-)

Skrevet

Det var et trist og tankevekkende innlegg, org.

Ønsker å gi en trøsteklem til deg. Og så skal jeg ringe mannen min og si at jeg er glad i ham :)

Skrevet

Jeg har opplevd det samme selv, og vil bare gi deg en håpertingblirletteresnart-klem.

Skrevet

Jeg vet hvordan du har det, har selv mistet to jeg var veldig glad i, i selvmord.

Skjønner veldig godt at du har en tung dag. Håper du klarer å ta fram de gode minnene om broren din i sorgen.

Skulle gjerne hatt noen trøstende ord til deg. Jeg pleier å tenne lys, det gjør godt.

Skrevet

Trøsteklem til deg. Det må være tøffe tak....

Takk for dine ord, ja jeg skal virkelig ta med meg dem.

Skrevet

*Klem* Du har så rett, så rett - vi må ta vare på hverandre og de små tingene i hverdagen.

Gjest Flystripa
Skrevet

*klem*

Det er så ufattelig meningsløst...

Skrevet

Hei, takk for påminnelsen...når jeg er sur, sint og lei av mann og det hverdagslige så tenker jeg på et skilt mine naboer har i stua, der står det; "DET BESTE VI HAR ER HVERANDRE"..synest den er fin..(",)..

Trøsteklem til deg fra meg..

Skrevet

Så vondt. Sånn smerte forsvinner vel aldri. Må være ekstra vanskelig med så mange ubesvarte spørsmål. Han visste nok hvor glad du/dere var i ham, men han hadde muligens en smerte som ingen kunne bøte på, derfor valgte han kanskje den utveien. Det var nok for å skåne dere at han ønsket å la det se ut som en ulykke.

Tror jeg.

Selv om det nok hjelper så lite, Vil jeg gjerne få gi deg en god klem. Ville gjerne sagt noen trøstende ord også, men jeg vet ikke hva.

Godt at du minner oss på at vi alle skal ta vare på hverandre, og fortelle de vi er glade i hvor mye de betyr for oss.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...