org Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Jeg bruker vanligvis ikke være trist. Men akkurat nå, akkurat i dag er jeg det. For i dag er det 5 år siden broren min tok livet av seg. Ja, selvmord var det, selv om det var forsøkt dekt som ei ulykke. Fem år - på en måte virker det som det er et hav av tid siden, samtidig som jeg husker alt som om det var i går. Den helt urealistiske følelsen av at verden datt sammen rundt oss. Hva, hvorfor, hvordan? Spørsmålene sto i kø. Heldigvis var politiet hjelpsomme. På oppfordring fra meg kom de for å snakke med oss, og de forklarte hva og hvordan ting hadde skjedd. Men hvorfor - det vet vi jo ennå ikke. Bruddstykker vet vi jo, men den fulle og hele sannheten får vi aldri vite. Så en liten oppfordring til alle: Ta vare på hverandre, vi vet ikke om morgendagen kommer. 0 Siter
Dirflos79 Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Oisann for ein trist dag :-(( *Skal tenke på deg!!* *Sender ein stooor trøsteklem :-)* 0 Siter
Gjest Mechilah Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Forstår deg godt,min bror tok også selvmord..... *trøsteklem* 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Det var tris å lese det du skrev. Du får *trøsteklem* fra meg også. Tenker på deg. 0 Siter
Gyda Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Du har verkeleg rett i at vi må ta vare på dagen i dag. *sender ein stor trøysteklem* 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Jeg vet ikke helt hva jeg skal si, så du får en klem i steden for. 0 Siter
Patsi Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Takk, det er godt å av og til bli minnet på hva som er viktig i livet - å ta vare på hverandre :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Det var et trist og tankevekkende innlegg, org. Ønsker å gi en trøsteklem til deg. Og så skal jeg ringe mannen min og si at jeg er glad i ham 0 Siter
NeaNoor Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Jeg har opplevd det samme selv, og vil bare gi deg en håpertingblirletteresnart-klem. 0 Siter
Gjest blame Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Jeg vet hvordan du har det, har selv mistet to jeg var veldig glad i, i selvmord. Skjønner veldig godt at du har en tung dag. Håper du klarer å ta fram de gode minnene om broren din i sorgen. Skulle gjerne hatt noen trøstende ord til deg. Jeg pleier å tenne lys, det gjør godt. 0 Siter
pekkaline Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Trøsteklem til deg. Det må være tøffe tak.... Takk for dine ord, ja jeg skal virkelig ta med meg dem. 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 *Klem* Du har så rett, så rett - vi må ta vare på hverandre og de små tingene i hverdagen. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 *klem* Det er så ufattelig meningsløst... 0 Siter
sigga Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Hei, takk for påminnelsen...når jeg er sur, sint og lei av mann og det hverdagslige så tenker jeg på et skilt mine naboer har i stua, der står det; "DET BESTE VI HAR ER HVERANDRE"..synest den er fin..(",).. Trøsteklem til deg fra meg.. 0 Siter
bouenas Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Så vondt. Sånn smerte forsvinner vel aldri. Må være ekstra vanskelig med så mange ubesvarte spørsmål. Han visste nok hvor glad du/dere var i ham, men han hadde muligens en smerte som ingen kunne bøte på, derfor valgte han kanskje den utveien. Det var nok for å skåne dere at han ønsket å la det se ut som en ulykke. Tror jeg. Selv om det nok hjelper så lite, Vil jeg gjerne få gi deg en god klem. Ville gjerne sagt noen trøstende ord også, men jeg vet ikke hva. Godt at du minner oss på at vi alle skal ta vare på hverandre, og fortelle de vi er glade i hvor mye de betyr for oss. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.