Gå til innhold

vikarbyrå - krav på kontrakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått tilbud om et 3 dagers vikariat gjennom Adecco ons-fre denne uka som jeg så godt som har sagt ja til. Trenger virkelig de pengene. Jeg har krav på kontrakt uansett sant? De sa det var 3 dager 8-16. Hvis jeg er veldig effektiv og blir ferdig før tiden og oppdragsgiver ikke har noen annen jobb til meg, så har jeg vel krav på lønn for de 3 dagene uansett? I tidligere oppdrag jeg har hatt under kontrakt (i andre byråer) og det har vært lite å gjøre en dag så jeg har fått gå hjem før, så har jeg selvsagt fått betalt for de resterende timene. Hvis ikke jeg får betalt for de timene er det jo litt rart, iallefall om man har en spesifisert kontrakt med ant. dager og timer.

Gjest mandolina
Skrevet

Regner du med å få full betaling, må du også regne med å jobbe i den avtalte tid.

Hilsen

Skrevet

Regner du med å få full betaling, må du også regne med å jobbe i den avtalte tid.

Hilsen

Selvfølgelig. Men tenkte nå på hvis jeg blir ferdig før tiden og de rett og slett ikke har annet arbeid til meg. Da må jeg jo få betalt for den resterende jobben sålenge jeg har kontrakt på 3 dager?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...