morinor Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Mener å ha sett et sted at man, for å spare plass, løftet en rammemadrass litt opp fra gulvet ved å ha kommoder eller skap under. På denne måten får man mye lagringsplass uten å bruke mer gulvplass. Har noen prøvd dette? Har noen sett tegninger/bilder på nettet? 0 Siter
Gjest likte det ikke Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Jeg har sett det på ordentlig.Dobbeltseng med skuffer og skaper med hengestang under. Dersom du ikke har et svært soverom, men et ordinært på 10-12 kvm, synes jeg dette dominerer rommet voldsomt. Og for ikke å snakke om all dritten som samler seg under der. Det er jo pes å drive å bøye seg for å få støvsugd.... Jeg hadde heller satt opp store skap på veggen over senga. 0 Siter
Gjest likte det ikke Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Jeg har sett det på ordentlig.Dobbeltseng med skuffer og skaper med hengestang under. Dersom du ikke har et svært soverom, men et ordinært på 10-12 kvm, synes jeg dette dominerer rommet voldsomt. Og for ikke å snakke om all dritten som samler seg under der. Det er jo pes å drive å bøye seg for å få støvsugd.... Jeg hadde heller satt opp store skap på veggen over senga. http://www.gjoerdetselv.com/Crosslink.jsp?d=833&a=4146 0 Siter
Gjest plassbesparing Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Det har jeg. Jeg kjøpte en sokkel på Skeidar. Dvs jeg kjøpt to sokler (m.skuffer) som vender hver sin vei. De kommer i bredde 75 cm til 100 cm (tror jeg). Det er 3 skuffer i hver (altså 1 høyde med skuffer) Men soklene er temmelig dyre, 1900 pr stk tror jeg det var. De er til å ha en rammemadrass over. Men du kan også gjøre som jeg, bare spikre tverrplanker over og legge en vanlig madrass på. Jeg har et relativt lite soverom, og sparer masse plass på denne måten! Husker ikke hva de heter, men skjekk Skeidar. 0 Siter
morinor Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Skrevet 29. januar 2007 Jeg har sett det på ordentlig.Dobbeltseng med skuffer og skaper med hengestang under. Dersom du ikke har et svært soverom, men et ordinært på 10-12 kvm, synes jeg dette dominerer rommet voldsomt. Og for ikke å snakke om all dritten som samler seg under der. Det er jo pes å drive å bøye seg for å få støvsugd.... Jeg hadde heller satt opp store skap på veggen over senga. Skjønner at det kan bli litt voldsomt med dobbeltseng med masse under. Her er det snakk om enkeltseng, og kanskje ikke så høyt. Vurdere disse hyllene fra Ikea: http://www.ikea.com/PIAimages/59112_PE164831_S4.jpg. To på den ene langsiden og en på tvers nederst. Skuffer og skapdører i. Feste i veggen i det siste hjørnet som ikke har noe skap å hvile på. Evt dobbelt så høyt, men det kan bli for mye. 0 Siter
morinor Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Skrevet 29. januar 2007 Skjønner at det kan bli litt voldsomt med dobbeltseng med masse under. Her er det snakk om enkeltseng, og kanskje ikke så høyt. Vurdere disse hyllene fra Ikea: http://www.ikea.com/PIAimages/59112_PE164831_S4.jpg. To på den ene langsiden og en på tvers nederst. Skuffer og skapdører i. Feste i veggen i det siste hjørnet som ikke har noe skap å hvile på. Evt dobbelt så høyt, men det kan bli for mye. Blei tull med linken - de heter i hvert fall TRÄBY Hylle og finnes i to ulike høyder. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.