Gå til innhold

Album på nettet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Nokon som har tips til ei bra side på internett der ein kan legge inn bilete slik at andre kan sjå dei, samstundes som det går relativt fort å laste dei opp? Har prøvd album hos FotoKnudsen, men går ganske treigt å laste opp bileta... Nokon anbefalingar?

Skrevet

Lei deg et eget webhotell og legg bildene der.

Vil helst at det skal vere gratis då. Kostar vel ikkje allverda kanskje, men likevel...

Skrevet

Vil helst at det skal vere gratis då. Kostar vel ikkje allverda kanskje, men likevel...

Gratis=tregt :-(

Men om morran i helgene er det ikke verst som regel.

Skrevet

Gratis=tregt :-(

Men om morran i helgene er det ikke verst som regel.

Ja, får vel bare konkludere med det. Har prøvd to plasser nå, og det tar en evighet, men får stå og surre i bakgrunnen...

Ble litt blanding med bokmål og nynorsk her, tenkte å være med på den nynorske dagen men glemmer meg litt av og til... :) Selv om nynorsk egentlig er mitt hovedmål. :|

Gjest ChiengMai
Skrevet

Hvor fort det går å laste opp bilder avhenger nok mer av din opplastingshastighet enn hvilken leverandør du velger. Selv bruker jeg eurofoto.no.

Skrevet

Ja, får vel bare konkludere med det. Har prøvd to plasser nå, og det tar en evighet, men får stå og surre i bakgrunnen...

Ble litt blanding med bokmål og nynorsk her, tenkte å være med på den nynorske dagen men glemmer meg litt av og til... :) Selv om nynorsk egentlig er mitt hovedmål. :|

Men pærebrusen er fra Kristiansand?

Skrevet

Han Oscar Sylte mener du??

Skrevet

Hvor fort det går å laste opp bilder avhenger nok mer av din opplastingshastighet enn hvilken leverandør du velger. Selv bruker jeg eurofoto.no.

Når man legger ut bilder på eurofoto.no, kan alle du sender linken til se albumene dine da? Jeg prøvde dette på en annen nettside, men da kunne ikke folk se albumene mine, fordi de måtte ha spesiell invitasjon, og det var så dumt. Jeg ville jo at alle skulle se det, når jeg la ut link til albumene mine på en annen blog-side.

Koster det penger på eurofoto forresten?

Skrevet

Kristiansand? Kan hende dei har det der også, men her i Møre og Romsdal er det iallefall to produsenter av pærebrus.

:)

Skrevet

Når man legger ut bilder på eurofoto.no, kan alle du sender linken til se albumene dine da? Jeg prøvde dette på en annen nettside, men da kunne ikke folk se albumene mine, fordi de måtte ha spesiell invitasjon, og det var så dumt. Jeg ville jo at alle skulle se det, når jeg la ut link til albumene mine på en annen blog-side.

Eg prøvar meg på Eurofoto no. Det er gratis ja, og trur det er slik at ein sender link eller inviterer folk til å sjå bileta. Får sjå kva som skjer når det er ferdig å laste opp. :)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Eurofoto er gratis, jeg har liggende flere giga bilder der. :-D Og ja, jeg kan dele bildene med hvem jeg vil. Det er bare å gå inn i et album og få laget en link til akkurat det albummet, så kan jeg selv bestemme hvem jeg vil sende linken til. Jeg kan også definere om de jeg sender linken til kan kjøpe bilder fra albummet eller om de kan laste ned bildene i full størrelse.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Eg prøvar meg på Eurofoto no. Det er gratis ja, og trur det er slik at ein sender link eller inviterer folk til å sjå bileta. Får sjå kva som skjer når det er ferdig å laste opp. :)

Du har nok forstått det rett, ja. :-)

Liker eurofoto, jeg. Har brukt dem i mange år allerede.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Han Oscar Sylte mener du??

og Brænne, de lager også pærebrus. :-)

Skrevet

og Brænne, de lager også pærebrus. :-)

Jepp. Og begge de holder da til i M&R. Brænne i Volda og Oscar Sylte i Molde. Hvis ikke jeg tar helt feil nå?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jepp. Og begge de holder da til i M&R. Brænne i Volda og Oscar Sylte i Molde. Hvis ikke jeg tar helt feil nå?

Neida. Men altså, etter at Brænne flytta til Hovdebygda, kanskje de passerte kommunegrensa til Ørsta? Er neimen ikke sikker.

Nei, det er vel Volda fortsatt muligens. :-D

Skrevet

Neida. Men altså, etter at Brænne flytta til Hovdebygda, kanskje de passerte kommunegrensa til Ørsta? Er neimen ikke sikker.

Nei, det er vel Volda fortsatt muligens. :-D

De har skifta navn til Volda Mineralvatn, så da er vel den saken grei. :)

http://www.mineralvatn.no/index.php

Skrevet

Men ananasbrusen er best. :D

Enig i den faktisk!

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...