Gå til innhold

Geilo; Vestlia

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært der?

Lurer på å bestille en helg der. Har vært på Bardøla før, og syns det var ok, men kanskje litt lite "futt'n fart" for oss som har lyst til å feste litt.....

Skrevet

Vestlia er bra ja, men aller best er Dr. Holms da. Jeg ville ihvertfal ikke bestilt på bardøla hvis dere er keen på å feste litt, der er det ganske tregt (dog veldig bra for en litt roligere helg).

Gjest Min opplevelse..
Skrevet

Har vært på Vestlia med jobben. Selve hotellet er veldig fint, MEN det var ikke akkurat noen plass å feste. Vi tok turen til Dr holms for å oppleve litt mer liv ja. Vi hadde vorspiel på et av rommene, og skulle ned i baren for å fortsette men da hadde baren stengt på Vestlia pga lite folk. Dette var på en torsdag tror jeg, så er nok litt av grunnen. På Dr holms var det mer liv i baren ja.

Gjest Persille
Skrevet

Som de andre her sier - ikke så mye fest.

Men; det er kort til sentrum da, og taxi er ikke så dyrt der oppe - så det er et helt ok sted å bo.

Skrevet

Hmmm. Vi var en tur på Holms, men jeg syns det var veldig mange "voksne" der. Og de mange vi møtte på afterski på lørdag sa de bodde på Vestlia/ hyttene til Vestlia. Men vi snakket jo ikke med alle da.

Jaja, spiller jo liten rolle egentlig hvis vi uansett ender opp i sentrum for å feste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...