pekkaline Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Blir å fyre som faen i vedovnen og spise middag 4 ganger om dagen til fryseren er tom det! ;o) Ikke så lett å få laget middag heller da...Jeg prøvde å steke koteletter på ovnen, det tok f så lang tid Det er jo også begrenset hva man klare å spise i løpet av noen døgn. Nabodama her kom med masse bakst, men det passet oss fint. Som ferske etter at de stod litt på rist over ovnen. Men jeg fikk vondt av henne, veldig. Hun hadde to store frysebokser med masse elgkjøtt og div. Forsikring er jo greit, men hun kan ikke bare skyte en ny elg liksom... Vil helst slippe strømbrudd her igjen... 0 Siter
pekkaline Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Uff ja sant det, håper de får maten ut og gravd den ned i snøen. Ille for de som har hjelpemidler som er avhengi av strøm. Ja det er grusomt når de i tillegg er avhengig av ting. Naboen hadde trygghetsalarm, men følte seg nok ikke helt trygg uten strøm da nei. Skummelt, men det gikk bra 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Ikke så lett å få laget middag heller da...Jeg prøvde å steke koteletter på ovnen, det tok f så lang tid Det er jo også begrenset hva man klare å spise i løpet av noen døgn. Nabodama her kom med masse bakst, men det passet oss fint. Som ferske etter at de stod litt på rist over ovnen. Men jeg fikk vondt av henne, veldig. Hun hadde to store frysebokser med masse elgkjøtt og div. Forsikring er jo greit, men hun kan ikke bare skyte en ny elg liksom... Vil helst slippe strømbrudd her igjen... Du har ikke fyrt hardt nok i ovnen, jenta mi...Her hadde koteletter og andre herligheter vært ferdig på null komma ni.. Klart nabodama kan skyte en ny elg! Hun kan skyte den som min søster nesten fikk på panseret, mellom Grimstad og Lillesand. 0 Siter
pekkaline Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Du har ikke fyrt hardt nok i ovnen, jenta mi...Her hadde koteletter og andre herligheter vært ferdig på null komma ni.. Klart nabodama kan skyte en ny elg! Hun kan skyte den som min søster nesten fikk på panseret, mellom Grimstad og Lillesand. Men hun er nesten 90 år Synes du at du ser henne? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Men hun er nesten 90 år Synes du at du ser henne? Bare gi henne skyteren, og hold i armene, så de slutter å skjelve, så FYR! Hun har sikkert vært gjennom en vinternatt før.... *lol* 0 Siter
pekkaline Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Bare gi henne skyteren, og hold i armene, så de slutter å skjelve, så FYR! Hun har sikkert vært gjennom en vinternatt før.... *lol* Hehe, *for et skue* 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Hehe, *for et skue* Ikke sant! Vi trenger litt sånn skue her i sør. Søstera mi viser vei, jeg og du holder gamla i sjakk til vi er på skuddhold, tror ikke vi trenger å be gamla to ganger om å trykke på avtrykkeren, bare vi skriker høyt nok i kor: SKYD!!! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Du tror_ jeg_ gjør...hm, hm Jeg er så søt at jeg slipper unna med alt. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Jeg er så søt at jeg slipper unna med alt. Så sant, så sant... Du har lest nicket mitt nøyere nå, skjønner jeg.... 0 Siter
pekkaline Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Ikke sant! Vi trenger litt sånn skue her i sør. Søstera mi viser vei, jeg og du holder gamla i sjakk til vi er på skuddhold, tror ikke vi trenger å be gamla to ganger om å trykke på avtrykkeren, bare vi skriker høyt nok i kor: SKYD!!! *lol* Takk for at du er til! Æ lo høyt nå ja. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Så sant, så sant... Du har lest nicket mitt nøyere nå, skjønner jeg.... Hmmm, vil du stikke meg med brodden din? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Hmmm, vil du stikke meg med brodden din? Kan du ikke horoskopet ditt heller, jente, en skorpion gir seg aldri! Men de er svake for de svake, så da så lille PP! Der kommer du inn... 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 *lol* Takk for at du er til! Æ lo høyt nå ja. Ja, det hadde vært passelig høst/vintertur det, ja... Gi gamla beskjed, og fryseren er fylt til randen av all verdens kjøtt.... 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 *lol* Takk for at du er til! Æ lo høyt nå ja. Siden hun er en gamling, ser hun vel ikke forskjell på hønekjøtt, kukjøtt og alt annet kjøtt vi kan komme i feil for å skyte.... Mi er bare med som veiledere, ikke skytekyndige. Det går så bra så. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Kan du ikke horoskopet ditt heller, jente, en skorpion gir seg aldri! Men de er svake for de svake, så da så lille PP! Der kommer du inn... Å, jeg leser aldri horoskop, jeg. Men jeg er en løve, så bare pass deg! Ikke noen liten, svak pusekatt, nei. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Å, jeg leser aldri horoskop, jeg. Men jeg er en løve, så bare pass deg! Ikke noen liten, svak pusekatt, nei. Men løver er svak for ros...Søte lille PP, oppfør DEG! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Men løver er svak for ros...Søte lille PP, oppfør DEG! Pass meg, ellers hva da? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Pass meg, ellers hva da? Du er hundre ganger verre enn myggen, og det sier ALT! Venn eller fiende!? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Du er hundre ganger verre enn myggen, og det sier ALT! Venn eller fiende!? Trodde da vi var venner, jeg? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Trodde da vi var venner, jeg? OKI! Puster lettet ut... Visste jo ikke helt åssen jeg skulle TA deg... Seff venner PP! *lol* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.