Gå til innhold

Før- og etterbilder bukplastikk/mageplastikk/tummytuck


Gjest //Nattkvinnen

Anbefalte innlegg

Gjest //Nattkvinnen

Hei hei,

til dere som vurderer å ta bukplastikk-operasjon - jeg har laget min egen webside med før- og etterbilder, samt historie fra mange jenter som har gjennomgått denne operasjonen.

www.bukplastikk.com

- så ser du mer av mulighetene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest mangoen

kjempeflott resultat!!

har vurdert dette lenge selv etter mine to tette fødsler.

sliter med minst to kilo på magen som bare henger der.klarer ikke å trene det vekk heller.. uff og nå er det snart tid for bikini sesongen igjen og jeg har såre komplekser for å vise meg

"bluesy" er vel den som er mest tilnærmet meg..jeg er vel litt mindre,men gud hvor det plager meg!

skal snakke med fastlegen min tenkte jeg først..

hvordan gikk du fram?

hvor mye kostet dette deg?

og hvor lenge ventet du fra konsultasjon til operasjon?

fikk du det dekket?

så masse spørsmål..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nattkvinnen

kjempeflott resultat!!

har vurdert dette lenge selv etter mine to tette fødsler.

sliter med minst to kilo på magen som bare henger der.klarer ikke å trene det vekk heller.. uff og nå er det snart tid for bikini sesongen igjen og jeg har såre komplekser for å vise meg

"bluesy" er vel den som er mest tilnærmet meg..jeg er vel litt mindre,men gud hvor det plager meg!

skal snakke med fastlegen min tenkte jeg først..

hvordan gikk du fram?

hvor mye kostet dette deg?

og hvor lenge ventet du fra konsultasjon til operasjon?

fikk du det dekket?

så masse spørsmål..

Hejja!

Anbefaler deg å lese litt rundt på forumet vårt der inne.

Jeg fikk det dekket, de fjernet totalt 6 kilo fra magen min (ny rekord på klinikken).

Kom innom forumet - da er det lettere å stille spørsmål og få svar. Det er mange mulige løsninger på hvordan man går frem og det er uendelig mange klinikker og de stiller sine egne kriterier. *byråkrati*.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...