Gå til innhold

Nabokrangling

Anbefalte innlegg

Gjest ferskentre
Skrevet

Ok, med dere i ryggen sender jeg en mail til styret i første omgang! :o)

Bare si at DOL har bestemt det!

hidi, the scorpion
Skrevet

Ok, med dere i ryggen sender jeg en mail til styret i første omgang! :o)

Gjør det! Med en gang.

Skrevet

Gjør det! Med en gang.

Nå er det gjort! Jeg sa til slutt at jeg ikke ville at mitt navn skulle dras inn i det av hensyn til ungene mine så jeg håper de tar hensyn til det da.

Skrevet

Tenåringsbarn kan trenge hjelp de også, den alderen er ofte sårbar og vanskelig, om ikke foreldrene skal krangle voldsomt også.

Ettersom krangelen noen ganger er på soverommet under mitt sent på kvelden eller grytidlig om morgenen så regner jeg med at da er det foreldrene som krangler. Andre ganger høres det ut som om det er en av foreldrene og en av ungene som hyler og skriker mot hverandre og da er jeg svært usikker på om det bare er "vanlig" tenåringstrass?

Mine to på 6 og 8, særlig hun på 6!, kan virkelig HYLE mot meg hun også så...

hidi, the scorpion
Skrevet

Nå er det gjort! Jeg sa til slutt at jeg ikke ville at mitt navn skulle dras inn i det av hensyn til ungene mine så jeg håper de tar hensyn til det da.

Det _skal_ de!

Krysser fingre!

Skrevet

Ja, de rykker ut på husbråk. Aberet med politiet i Trondheim er at de bare har to biler som kjører nattestid, så det hender ting tar _tid_ om man kontakter dem, om de i det hele tatt gidder rykke ut. Har vært i kontakt med dem gjennom jobben noen ganger, og selv da har ting tatt tid.

Uansett er de pliktige til å sjekke opp meldinger som kommer inn fra folk som ringer til dem, og ber om assistanse.

Høres ut som om paret dere snakker om kunne trengt seg en liten "støkk", som får dem til å tenke seg litt mer om...

Skrevet

Det er vel forhåpentligvis ikke barn i det hjemmet det krangles sånn i?!

Skrevet

Det er vel forhåpentligvis ikke barn i det hjemmet det krangles sånn i?!

Ikke små barn, men en eller to tenåringer.

Gjest verd forsøket
Skrevet

Det hadde de i alle fall da vi boode i Trondheim for en del år siden. Da var det noen som kranglet noe helt SINNSYKT i leiligheten over oss (studentleiligheter). Jeg ringte til Samskipnaden, som ringte til Securitas, som sendte en mann, som ikke våget å gå inn. Han ringte til Politiet, og politet kom. Og tok med seg den ene kranglefanten.

Viste seg at de hadde drukket tett hele natten, og så hadde det klikket for han ene, og han hadde fått det for seg at han hadde fått i oppdrag fra kongen om å eliminere kompisen sin.... Så de hadde stått på hver sin side av et kjøkkenbord, som de skjøv mellom seg, mens de skrek til hverandre. Derav bråket.... Og naboen min var overlykkelig for at noen hadde ringt politiet, så han slapp å bli "eliminert"....

Jeg hadde ringt politiet, det skader i alle fall ikke.

Skrevet

Ikke små barn, men en eller to tenåringer.

Hvis det er 2 tenåringer der, er det ikke rart at det krangles ;-) Sikkert at det ikke bare er "ungene" som er alene hjemme?

Skrevet

Hvis det er 2 tenåringer der, er det ikke rart at det krangles ;-) Sikkert at det ikke bare er "ungene" som er alene hjemme?

Garantert, det er nok mor og far som krangler mest.

Skrevet

Garantert, det er nok mor og far som krangler mest.

OK, da ;-)

Da jeg er tenåringsmor selv, hørtes den alternative løsningen sannsynlig ut...

Skrevet

OK, da ;-)

Da jeg er tenåringsmor selv, hørtes den alternative løsningen sannsynlig ut...

*Hehe* Jeg har tenkt på det, men jeg mener bestemt at det må være foreldrene som står for det meste av kranglingen,

Uansett bør de få beskjed om at man ikke kan oppføre seg sånn at hele oppgangen hører dem!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...