Nyttårsjenta' Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Jeg trives helt ok i min jobb men søker likevel jobb på siden. Jobbet jeg har nå har jeg haft i 6 år og det er det eneste "relevante" jobbet jeg har haft etter min utdanning. Jeg vil jo ikke si på jobben min at jeg er ute og leter så hvordan gjør jeg det da med referanser...??? 0 Siter
Gjest jobbsøkeren, Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Jeg brukte en kollega som referanse, kalte det da kollega referanse og forklarte at jeg ikke ville si til min leder at jeg søkte jobb i tilfelle jeg ikke fikk jobben. Det var helt greit. Men jeg hadde en referanse til fra en tidligere jobb. 0 Siter
mrxx Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Du kan oppgi referanser fra en leder og en kollega, som du vet vil gi deg denne referansen hvis de blir spurt. Men du skriver at du ikke vil at referansene skal kontaktes før etter du har snakket med dem. Til de du søker jobb kan du oppgi at du ikke vil at der du jobber nå skal vite noe før du er aktuell i stillingen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.