pekkaline Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Hva sier samvittigheten at du skulle gjort før leggetid? Jeg har gensere som henger til tørk (tørre) i gardinstengene, huff, de må jeg ta... Det skjer stadig at dol stjeler min tid Det var myye jeg skulle gjort i kveld, men men det løper ikke av. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 I dag har jeg vært flink og gjort det jeg skal, dvs. satt på og tatt ut av oppvaskmaskin, vasket x antall vaskemaskiner og hengt opp klærne, tromlet det som kan tromles og lagt sammen tørt tøy, måkt snø (en helvetes stor, stygg brøytekant midt i innkjørselen og ingen plass å gjøre av snøen), handlet matvarer for uka + pantet flasker og lagd og spist taco! Så nå tror jeg at jeg har gjort det meste jeg trenger i dag, og det som ikke er gjort ennå får bare vente til i morgen. 0 Siter
pekkaline Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Skrevet 29. januar 2007 I dag har jeg vært flink og gjort det jeg skal, dvs. satt på og tatt ut av oppvaskmaskin, vasket x antall vaskemaskiner og hengt opp klærne, tromlet det som kan tromles og lagt sammen tørt tøy, måkt snø (en helvetes stor, stygg brøytekant midt i innkjørselen og ingen plass å gjøre av snøen), handlet matvarer for uka + pantet flasker og lagd og spist taco! Så nå tror jeg at jeg har gjort det meste jeg trenger i dag, og det som ikke er gjort ennå får bare vente til i morgen. Du har jammen stått på i dag. Flott! Jeg har fått gjort endel jeg også, men med barn i hus så er det alltids noe man kan gjøre. Nyt natten! 0 Siter
pekkaline Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Skrevet 29. januar 2007 Lagt meg. God natt da, jeg også. Jobb i morgen igjen 0 Siter
sheba Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Jeg skulle ha brettet sammen en haug med tørre/rene klær;) Men slengte dem inn på soverommet i en haug fordi jeg fikk middagsgjester og pussig nok ligger de der ennå! (ikke middagsgjestene altså) hihi Blir nok ikke brettet noe tøy før i morgen er jeg redd:) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Jeg skulle ha brettet sammen en haug med tørre/rene klær;) Men slengte dem inn på soverommet i en haug fordi jeg fikk middagsgjester og pussig nok ligger de der ennå! (ikke middagsgjestene altså) hihi Blir nok ikke brettet noe tøy før i morgen er jeg redd:) Skulle tatt seg ut om du liksågodt brettet gjestene også! 0 Siter
Mista nikket Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Har et tørkestativ stående full av klær som er tørre. Regner med at ingen tar det fra meg i løpet av natta så det får jeg tømme i morgen. 0 Siter
pekkaline Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Skrevet 29. januar 2007 Jeg skulle ha brettet sammen en haug med tørre/rene klær;) Men slengte dem inn på soverommet i en haug fordi jeg fikk middagsgjester og pussig nok ligger de der ennå! (ikke middagsgjestene altså) hihi Blir nok ikke brettet noe tøy før i morgen er jeg redd:) "ikke middagsgjestene altså" vittig! La tøyet vente til i morgen, klærne har ikke begrep om tid Ha en flott natt! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Du har jammen stått på i dag. Flott! Jeg har fått gjort endel jeg også, men med barn i hus så er det alltids noe man kan gjøre. Nyt natten! Jeg har ingen barn, så det er bare mitt og samboerens rot som må ordnes. Det ser av og til ut som det bor en hel barnehage her, da! 0 Siter
pekkaline Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Skrevet 29. januar 2007 Har et tørkestativ stående full av klær som er tørre. Regner med at ingen tar det fra meg i løpet av natta så det får jeg tømme i morgen. Klærne overlever det Nyt natta! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 "ikke middagsgjestene altså" vittig! La tøyet vente til i morgen, klærne har ikke begrep om tid Ha en flott natt! Ser det for meg. Sheba åpner klesskapet: "Åja, der ligger fru Larsen og herr Syversen, med tellekanter til og med!" 0 Siter
pekkaline Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Skrevet 29. januar 2007 Jeg har ingen barn, så det er bare mitt og samboerens rot som må ordnes. Det ser av og til ut som det bor en hel barnehage her, da! jada, den tida uten barn husker jeg godt. Det var ikke særlig ryddig til enhver tid 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 jada, den tida uten barn husker jeg godt. Det var ikke særlig ryddig til enhver tid Det rare er at hvis jeg er alene hjemme en stund, så har jeg det helt strøkent. Det er bare hvis det blir flere enn meg som roter at jeg ikke gidder å rydde. 0 Siter
pekkaline Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Skrevet 29. januar 2007 Ser det for meg. Sheba åpner klesskapet: "Åja, der ligger fru Larsen og herr Syversen, med tellekanter til og med!" *LOL* nÅ må jeg snart finne skåla! hehe 0 Siter
sheba Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Skulle tatt seg ut om du liksågodt brettet gjestene også! 0 Siter
sheba Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 "ikke middagsgjestene altså" vittig! La tøyet vente til i morgen, klærne har ikke begrep om tid Ha en flott natt! Takk det samme, men natten er ennå ung, iallfall for en natterangler som meg:) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Svare deg, sier min samvittighet...Har alikevel klart å lurt inn litt bretting og vasking av tøy. Ellers har jeg fått gjort alt idag. ikke lite stolt da. 0 Siter
pekkaline Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Skrevet 29. januar 2007 Det rare er at hvis jeg er alene hjemme en stund, så har jeg det helt strøkent. Det er bare hvis det blir flere enn meg som roter at jeg ikke gidder å rydde. Jeg kan merke meg at jeg blir mye mer ryddete de gangene min mann er på jobbreiser ja, snodig det der "nå er det bare meg og ungene" liksom.... 0 Siter
carma Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Har en hel masse jeg nok burde ha gjort, men jeg gidder så veldig ikke at jeg ikke en gang har dårlig samvittighet :-p 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.