Gå til innhold

FU:skulle gjort før natta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva sier samvittigheten at du skulle gjort før leggetid?

Jeg har gensere som henger til tørk (tørre) i gardinstengene, huff, de må jeg ta...

Det skjer stadig at dol stjeler min tid :) Det var myye jeg skulle gjort i kveld, men men det løper ikke av.

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

15

• Dorthe

6

• mariaflyfly

4

• sheba

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach
Skrevet

I dag har jeg vært flink og gjort det jeg skal, dvs. satt på og tatt ut av oppvaskmaskin, vasket x antall vaskemaskiner og hengt opp klærne, tromlet det som kan tromles og lagt sammen tørt tøy, måkt snø (en helvetes stor, stygg brøytekant midt i innkjørselen og ingen plass å gjøre av snøen), handlet matvarer for uka + pantet flasker og lagd og spist taco!

Så nå tror jeg at jeg har gjort det meste jeg trenger i dag, og det som ikke er gjort ennå får bare vente til i morgen. :)

Skrevet

I dag har jeg vært flink og gjort det jeg skal, dvs. satt på og tatt ut av oppvaskmaskin, vasket x antall vaskemaskiner og hengt opp klærne, tromlet det som kan tromles og lagt sammen tørt tøy, måkt snø (en helvetes stor, stygg brøytekant midt i innkjørselen og ingen plass å gjøre av snøen), handlet matvarer for uka + pantet flasker og lagd og spist taco!

Så nå tror jeg at jeg har gjort det meste jeg trenger i dag, og det som ikke er gjort ennå får bare vente til i morgen. :)

Du har jammen stått på i dag. Flott!

Jeg har fått gjort endel jeg også, men med barn i hus så er det alltids noe man kan gjøre.

Nyt natten!

Skrevet

Lagt meg.

God natt da, jeg også. Jobb i morgen igjen :)

Skrevet

Jeg skulle ha brettet sammen en haug med tørre/rene klær;)

Men slengte dem inn på soverommet i en haug fordi jeg fikk middagsgjester og pussig nok ligger de der ennå! (ikke middagsgjestene altså) hihi

Blir nok ikke brettet noe tøy før i morgen er jeg redd:)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Men slengte dem inn på soverommet i en haug fordi jeg fikk middagsgjester og pussig nok ligger de der ennå! (ikke middagsgjestene altså) hihi

Skulle tatt seg ut om du liksågodt brettet gjestene også! :D

Skrevet

Har et tørkestativ stående full av klær som er tørre. Regner med at ingen tar det fra meg i løpet av natta så det får jeg tømme i morgen.

Skrevet

"ikke middagsgjestene altså"

vittig! La tøyet vente til i morgen, klærne har ikke begrep om tid :) Ha en flott natt!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Du har jammen stått på i dag. Flott!

Jeg har fått gjort endel jeg også, men med barn i hus så er det alltids noe man kan gjøre.

Nyt natten!

Jeg har ingen barn, så det er bare mitt og samboerens rot som må ordnes. Det ser av og til ut som det bor en hel barnehage her, da! ;)

Skrevet

Har et tørkestativ stående full av klær som er tørre. Regner med at ingen tar det fra meg i løpet av natta så det får jeg tømme i morgen.

Klærne overlever det :) Nyt natta!

Gjest Princess Peach
Skrevet

vittig! La tøyet vente til i morgen, klærne har ikke begrep om tid :) Ha en flott natt!

Ser det for meg. Sheba åpner klesskapet: "Åja, der ligger fru Larsen og herr Syversen, med tellekanter til og med!"

Skrevet

Jeg har ingen barn, så det er bare mitt og samboerens rot som må ordnes. Det ser av og til ut som det bor en hel barnehage her, da! ;)

jada, den tida uten barn husker jeg godt. Det var ikke særlig ryddig til enhver tid :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

jada, den tida uten barn husker jeg godt. Det var ikke særlig ryddig til enhver tid :)

Det rare er at hvis jeg er alene hjemme en stund, så har jeg det helt strøkent. Det er bare hvis det blir flere enn meg som roter at jeg ikke gidder å rydde. :)

Skrevet

Ser det for meg. Sheba åpner klesskapet: "Åja, der ligger fru Larsen og herr Syversen, med tellekanter til og med!"

*LOL* nÅ må jeg snart finne skåla! hehe

Skrevet

Skulle tatt seg ut om du liksågodt brettet gjestene også! :D

:)

Skrevet

Takk det samme, men natten er ennå ung, iallfall for en natterangler som meg:)

hidi, the scorpion
Skrevet

Svare deg, sier min samvittighet...Har alikevel klart å lurt inn litt bretting og vasking av tøy.

Ellers har jeg fått gjort alt idag. ikke lite stolt da.

Skrevet

Det rare er at hvis jeg er alene hjemme en stund, så har jeg det helt strøkent. Det er bare hvis det blir flere enn meg som roter at jeg ikke gidder å rydde. :)

Jeg kan merke meg at jeg blir mye mer ryddete de gangene min mann er på jobbreiser ja, snodig det der :) "nå er det bare meg og ungene" liksom....

Skrevet

Har en hel masse jeg nok burde ha gjort, men jeg gidder så veldig ikke at jeg ikke en gang har dårlig samvittighet :-p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...