Gå til innhold

FU:skulle gjort før natta

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

*LOL* nÅ må jeg snart finne skåla! hehe

Hihi, har du omgangssyke?

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

15

• Dorthe

6

• mariaflyfly

4

• sheba

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg kan merke meg at jeg blir mye mer ryddete de gangene min mann er på jobbreiser ja, snodig det der :) "nå er det bare meg og ungene" liksom....

Da vet jeg at det forblir ryddig når jeg først har ryddet, nemlig. Kjedelig å ha strøkent hus, så kommer -han- og ødelegger. Da er det bedre å ikke rydde i det hele tatt, hehe.

Skrevet

Hihi, har du omgangssyke?

*du er ikke sann!!!*

Skrevet

Svare deg, sier min samvittighet...Har alikevel klart å lurt inn litt bretting og vasking av tøy.

Ellers har jeg fått gjort alt idag. ikke lite stolt da.

Flink jente, og takk for svar! :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

*du er ikke sann!!!*

Hva skal du med skåla da??? *forvirret*

hidi, the scorpion
Skrevet

Flink jente, og takk for svar! :)

Utrolig hva man får tid til innimellom å skyte elg eller andre dyr....

Skrevet

Hva skal du med skåla da??? *forvirret*

*skvette litt* :))

Skrevet

Nå skal jeg røyke og dole for nå har flyfly og jeg spist vafler og pizza.

Skrevet

Utrolig hva man får tid til innimellom å skyte elg eller andre dyr....

Ja det var litt av en tur!! :)

Skrevet

Og nå har flyfly flydd hjem? :) Så koselig med besøk da! Da skal man ikke behøve å tenke på noe mer enn røyk og dol nå :)

Skrevet

Og nå har flyfly flydd hjem? :) Så koselig med besøk da! Da skal man ikke behøve å tenke på noe mer enn røyk og dol nå :)

Nei, nå er det røyk og dol og minstemann har pizza i matpakka ;o)

Skrevet

Jeg skulle ha brettet og lagt på plass alt tøyet i den smekk fulle kleskurven. Nå kan jeg istedet glede meg til å gjøre det i morgen ;o(

Skrevet

Nei, nå er det røyk og dol og minstemann har pizza i matpakka ;o)

Jøss har du kommet såå langt du. Lurer på om jeg også skal være så lur, ordne den i kveld.... yes, så blir det mindre pes i morgen tidlig.

Skrevet

Jeg skulle ha brettet og lagt på plass alt tøyet i den smekk fulle kleskurven. Nå kan jeg istedet glede meg til å gjøre det i morgen ;o(

Du er ikke alene om det :) Det ser faktisk ut til å væretørt tøy som "går igjen" som gjøremål før natta :) Let it be!

Skrevet

Jøss har du kommet såå langt du. Lurer på om jeg også skal være så lur, ordne den i kveld.... yes, så blir det mindre pes i morgen tidlig.

Minstemann gjør det som regel sjøl og han gjør det om kvelden. Da kan han velge pålegget sjøl og hvilken yogurt og frukt.

Oppdragende luring kaller jeg det :o)

Skrevet

Du er ikke alene om det :) Det ser faktisk ut til å væretørt tøy som "går igjen" som gjøremål før natta :) Let it be!

Ja, det er tydelig at klesbretting nedproiriteres hos mange. Da kan jeg la dem ligge i fred en natt til med god samvittighet ;o)

Skrevet

Klærne overlever det :) Nyt natta!

Kan skylde på at jeg ikke er helt sikker på at det er tørt.

Skrevet

Og pizzaen var god? Jah? ;)

Skrevet

Alt som må gjøres før leggetid blir gjort før barna er i seng. Tiden etter er hellig for oss foreldre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...