Gjest kammerpiken Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Hvorfor blir ikke marengsbunnen jeg prøve å lage sprø?? 3 eggehviter + 200 g sukker. Har stekt den i langpanne 3 timer på 100 grader, og den blir bare seig. Hva gjør jeg feil? 0 Siter
sheba Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 hihi *venter spent på svar* Det blir min marengs også, så ungene mine kaller det "tyggiskake" 0 Siter
Gemini Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Har ikke erfaring, men har hørt at man må bruke vanlig over- og undervarme, ikke varmluft. Kan det være forklaringen? 0 Siter
Gjest kammerpiken Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Har ikke erfaring, men har hørt at man må bruke vanlig over- og undervarme, ikke varmluft. Kan det være forklaringen? Njei.... har ikke brukt varmluft. Men jeg har googlet litt og det kan hende jeg ikke rengjorde bollen bra nok. Fettrester kan visste være årsaken til mislykket marengs. 0 Siter
Gemini Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Njei.... har ikke brukt varmluft. Men jeg har googlet litt og det kan hende jeg ikke rengjorde bollen bra nok. Fettrester kan visste være årsaken til mislykket marengs. Ja, det var det andre jeg leste, men som jeg glemte å skrive i svaret mitt 0 Siter
Gjest alegre Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Litt bakepulver. Settes inn i kald ovn + nederste rille. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.