Gå til innhold

Mistet mailen min igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har mailen min blitt borte igjen og jeg får beskjed om å starte på nytt. Jeg har Thunderbird og det er jammen meg bare en mnd siden forrige gang det hente.

Noen som vet om jeg kan finne tilbake den gamle?

Skrevet

Det skjønte jeg ikke bæret av ;o) Er jeg heldig så kan jeg komme inn gjennom den stasjonære.

F...

Takk :o)

har lite peiling på dette, du får rope på prozak! hehe selv om han ikke er sett her i det siste:)

ergelig å miste sånt noe da.

Skrevet

Det skjønte jeg ikke bæret av ;o) Er jeg heldig så kan jeg komme inn gjennom den stasjonære.

F...

Takk :o)

Har du forsøkt en systemgjenoppretting? er ikke spesiellt skarp på dette jeg, men det skader nok ikke og forsøke:)

Skrevet

har lite peiling på dette, du får rope på prozak! hehe selv om han ikke er sett her i det siste:)

ergelig å miste sånt noe da.

Adresseboka ligger der i hvert fall og den virket i stua så nå har jeg opprettet en ny med samme navn. Det skjedde meg faktisk i sommer også og da kom plutselig den gamle tilbake etter 14 dager. Jeg er ikke noen datatnerd, det er i hvert fall sikkert :o(

Skrevet

Har du forsøkt en systemgjenoppretting? er ikke spesiellt skarp på dette jeg, men det skader nok ikke og forsøke:)

Det prøvde jeg forrige gang men det virket ikke.

Skrevet

Det prøvde jeg forrige gang men det virket ikke.

Irriterende når sånt skjer! :)

gjorde tabben selv i outlook express, mistet alle mail men beholdt adresseboka, fant senere ut at det hadde noe med instillinger og gjøre, den slettet mail etter et bestemt antall dager:(

*klok av skade* hehe

Skrevet

Irriterende når sånt skjer! :)

gjorde tabben selv i outlook express, mistet alle mail men beholdt adresseboka, fant senere ut at det hadde noe med instillinger og gjøre, den slettet mail etter et bestemt antall dager:(

*klok av skade* hehe

Jeg lurer på om min sletter alle etter et visst antall mail. Takk, jeg skal sjekke innstillingene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...