Dorthe Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Nå har mailen min blitt borte igjen og jeg får beskjed om å starte på nytt. Jeg har Thunderbird og det er jammen meg bare en mnd siden forrige gang det hente. Noen som vet om jeg kan finne tilbake den gamle? 0 Siter
sheba Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 http://www.velocityreviews.com/forums/t10770-lost-email-on-thunderbirdplease-can-you-help.html jeg bruker ikke thunderbird selv, men ved søk fant jeg denne, håper det ordner seg:) 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Skrevet 30. januar 2007 http://www.velocityreviews.com/forums/t10770-lost-email-on-thunderbirdplease-can-you-help.html jeg bruker ikke thunderbird selv, men ved søk fant jeg denne, håper det ordner seg:) Det skjønte jeg ikke bæret av ;o) Er jeg heldig så kan jeg komme inn gjennom den stasjonære. F... Takk ) 0 Siter
sheba Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Det skjønte jeg ikke bæret av ;o) Er jeg heldig så kan jeg komme inn gjennom den stasjonære. F... Takk ) har lite peiling på dette, du får rope på prozak! hehe selv om han ikke er sett her i det siste:) ergelig å miste sånt noe da. 0 Siter
sheba Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Det skjønte jeg ikke bæret av ;o) Er jeg heldig så kan jeg komme inn gjennom den stasjonære. F... Takk ) Har du forsøkt en systemgjenoppretting? er ikke spesiellt skarp på dette jeg, men det skader nok ikke og forsøke:) 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Skrevet 30. januar 2007 har lite peiling på dette, du får rope på prozak! hehe selv om han ikke er sett her i det siste:) ergelig å miste sånt noe da. Adresseboka ligger der i hvert fall og den virket i stua så nå har jeg opprettet en ny med samme navn. Det skjedde meg faktisk i sommer også og da kom plutselig den gamle tilbake etter 14 dager. Jeg er ikke noen datatnerd, det er i hvert fall sikkert ( 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Skrevet 30. januar 2007 Har du forsøkt en systemgjenoppretting? er ikke spesiellt skarp på dette jeg, men det skader nok ikke og forsøke:) Det prøvde jeg forrige gang men det virket ikke. 0 Siter
sheba Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Det prøvde jeg forrige gang men det virket ikke. Irriterende når sånt skjer! gjorde tabben selv i outlook express, mistet alle mail men beholdt adresseboka, fant senere ut at det hadde noe med instillinger og gjøre, den slettet mail etter et bestemt antall dager:( *klok av skade* hehe 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Skrevet 30. januar 2007 Irriterende når sånt skjer! gjorde tabben selv i outlook express, mistet alle mail men beholdt adresseboka, fant senere ut at det hadde noe med instillinger og gjøre, den slettet mail etter et bestemt antall dager:( *klok av skade* hehe Jeg lurer på om min sletter alle etter et visst antall mail. Takk, jeg skal sjekke innstillingene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.