Gjest Princess Peach Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 ...lokk til å ha over maten i mikrobølgeovnen så det ikke spruter rundt overalt inni der? Noen som vet om/hvor slikt kan kjøpes? 0 Siter
Gjest gladpack Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Vanlig plastfolie / glad-pack fungerer fint. det tåler mikroovn. Stikk evt ull hvis det er mye damp som skal ut. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Jeg vet at sånne lokk finnes, men dessverre vet jeg ikke hvor man kjøper dem. Ville sjekket på vanlige butikker som tilbords f.eks. Det går helt fint å bruke plastfolie, forresten. 0 Siter
mrxx Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Du får i alle fall kjøpt panner og kar som du kan ha i mikroovn. Spør der de selger slike ovner. Er du oppe alt forresten? 0 Siter
Gjest bik bok Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Det finnes på Expert, Lefdal, Elkjøp osv. Det koster ca. 100-200 kr. for flere lokk i ulike størrelser. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Vanlig plastfolie / glad-pack fungerer fint. det tåler mikroovn. Stikk evt ull hvis det er mye damp som skal ut. Synes det er upraktisk og grisete med gladpack, så jeg vil gjerne ha et lokk, hvis det finnes. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Det finnes spesiell plastfolie til bruk i mikroovn. Ellers har Tupperware bra former med lokk for tilberedelse og oppvarming i mikroovn. Helt greie å servere fra også. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Det finnes på Expert, Lefdal, Elkjøp osv. Det koster ca. 100-200 kr. for flere lokk i ulike størrelser. Oi, der hadde jeg aldri tenkt på å se etter. Takk for tipset. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Det finnes spesiell plastfolie til bruk i mikroovn. Ellers har Tupperware bra former med lokk for tilberedelse og oppvarming i mikroovn. Helt greie å servere fra også. Har prøvd den folien, men det blir så mye gris. Jeg tenker på et lokk som man setter over tallerkenen, altså. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Du får i alle fall kjøpt panner og kar som du kan ha i mikroovn. Spør der de selger slike ovner. Er du oppe alt forresten? Ja, er så tett i nesen at jeg våkner tidlig for tida. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Jeg vet at sånne lokk finnes, men dessverre vet jeg ikke hvor man kjøper dem. Ville sjekket på vanlige butikker som tilbords f.eks. Det går helt fint å bruke plastfolie, forresten. Takk for tips. Plastfolie blir for mye styr og gris, derfor ønsker jeg meg et lokk. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Kan du ikke bruke en annen tallerken? Her i huset blir det stadig brukt. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Kan du ikke bruke en annen tallerken? Her i huset blir det stadig brukt. Tallerkenene våre er buede i kanten, så vi får ikke en annen tallerken til å ligge over. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Tallerkenene våre er buede i kanten, så vi får ikke en annen tallerken til å ligge over. Da blir det nok værre:-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Da blir det nok værre:-) Jepp. Men jeg fikk et tips om at det fantes lokk på Elkjøp e.l., så det skal jeg se etter neste gang jeg skal dit. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Har ikke lest tråden, så mulig du har fått denne før. Men i allefall.. http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=oyCz6oZK.LxSR0EjcIZBwx1e0000DtLrljZu?ProductID=ugTD4QFHbmcAAAEOvWRCGhzm&CatalogCategoryID=tj_D4QFH.FcAAAEO0uI03xiL 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Tror jeg kjøpte mitt på en Jernia-butikk en gang, betalte kanskje en femtilapp. Eller, var det på Clas Ohlson jeg kjøpye det? *blank* I alle fall, det er ganske høyt og akkurat så stort at det passer til en middagstallerken. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Tror jeg kjøpte mitt på en Jernia-butikk en gang, betalte kanskje en femtilapp. Eller, var det på Clas Ohlson jeg kjøpye det? *blank* I alle fall, det er ganske høyt og akkurat så stort at det passer til en middagstallerken. Takk for tips, skal sjekke neste gang jeg er på bytur. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Har ikke lest tråden, så mulig du har fått denne før. Men i allefall.. http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=oyCz6oZK.LxSR0EjcIZBwx1e0000DtLrljZu?ProductID=ugTD4QFHbmcAAAEOvWRCGhzm&CatalogCategoryID=tj_D4QFH.FcAAAEO0uI03xiL Takk for tipset! Bikbok var først ute, men jeg hadde aldri tenkt på å sjekke i en elektrobutikk. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Har ikke lest tråden, så mulig du har fått denne før. Men i allefall.. http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=oyCz6oZK.LxSR0EjcIZBwx1e0000DtLrljZu?ProductID=ugTD4QFHbmcAAAEOvWRCGhzm&CatalogCategoryID=tj_D4QFH.FcAAAEO0uI03xiL Aha Kanskje jeg kjøpte mitt på Elkjøp? Er i alle fall et sånt lokk jeg har. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.