Gå til innhold

Finnes det...

Gjest Princess Peach

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, er så tett i nesen at jeg våkner tidlig for tida. :)

Du får sette på ei klype om kvelden, så du ikke sover så lenge utover morgenen:-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Du får sette på ei klype om kvelden, så du ikke sover så lenge utover morgenen:-)

Er det så lenge å sove til 07.45, da?

Skrevet

Er det så lenge å sove til 07.45, da?

Nei, men det er sjeldent at du ikke sover lenger. Så hvis du setter på klype hver kveld så våkner du så tidlig hver dag:-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nei, men det er sjeldent at du ikke sover lenger. Så hvis du setter på klype hver kveld så våkner du så tidlig hver dag:-)

Pøh, hvorfor det da? A-mennesker er meget tvilsomme, spør du meg!

Skrevet

Pøh, hvorfor det da? A-mennesker er meget tvilsomme, spør du meg!

Du aner ikke hva du kan gå glipp av om morgenen. Ferskt brød f.eks:-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Du aner ikke hva du kan gå glipp av om morgenen. Ferskt brød f.eks:-)

Man kan få ferskt brød hele døgnet, faktisk. :)

Skrevet

Man kan få ferskt brød hele døgnet, faktisk. :)

Det er forsåvidt sant det, men det er viktig å kjenne smaken av det om morgenen også. God start på dagen:-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det er forsåvidt sant det, men det er viktig å kjenne smaken av det om morgenen også. God start på dagen:-)

Jepp, men man trenger ikke stå opp tidlig av den grunn. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Biltema :-)

Flott, jeg skal ta en titt! :)

Skrevet

Kan du ikke bruke plastfolie da? Bare stikke et par hull i den så luften kommer ut.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Kan du ikke bruke plastfolie da? Bare stikke et par hull i den så luften kommer ut.

Synes det blir så grisete og tungvint med plastfolie, lettere med et lokk jeg bare kan sette over. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...