Babette Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Noen som så den? Jeg flirer fortsatt ved tanken på de to eldre venninnene som var sugne på mannfolk og kjærlighet. Synes filmen var godt laget. 0 Siter
Mañana Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 De var herlige de damene! Det va en varm, annerledes og koselig dokumentar synes jeg:) 0 Siter
Babette Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Skrevet 30. januar 2007 De var herlige de damene! Det va en varm, annerledes og koselig dokumentar synes jeg:) Ja, slik vil vi bli! Dokumentaren var ganske fikst laget, i og med at hun har brukt folk som snakker med hverandre i stedet for en intervjuer. Det ble tett og nært uten å bli klamt og pinlig. Tipper det var mange som kjente seg igjen i hun på 56 som hadde blitt dårlig behandlet i samlivene. Hun har nok snappet opp og arvet noen triks etter begge foreldrene, den godeste Tonje Kristiansen. Eller egentlig synes jeg hun har noe nyskapende over seg som moren ikke hadde i sine filmer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.