Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe meg ro-apperat, eller hva det nå heter...:) Ønsker å trene mange muskelgrupper samtidig. Er det noen som vet om man trener magemusklene under sånn type trening?

Skrevet

Du trener ganske mange, så det er fin trening.

Men skal du trene mest mulig muskler så kan du svømme.

Skrevet

Ja, du trener mage, men ikke så veldig mye. Men det er fantastisk god trening synes jeg, iallfall dersom du har et skikkelig apparat. Vårt heter Concept2 tror jeg.

Gjest Bånn i nøtta
Skrevet

Romaskin er utholdenhetstrening. Skal du bli sterkere, må du trene styrke.

Driver med roing sjøl, og Concept2 (som er det eneste som duger for roere, bortsett fra Gjessing) er godt egna til å utvikle fysisk kapasitet.

Skrevet

Romaskin er utholdenhetstrening. Skal du bli sterkere, må du trene styrke.

Driver med roing sjøl, og Concept2 (som er det eneste som duger for roere, bortsett fra Gjessing) er godt egna til å utvikle fysisk kapasitet.

Vet du hvor Consept2 selges, og pris?

Gjest Bånn i nøtta
Skrevet

Vet du hvor Consept2 selges, og pris?

www.concept2.no Ring for info og bestilling.

Koster ganske mye. En ny D-modell koster ca. 15000,-. Men du kan få kjøpt pent brukte C-modeller til ca. 7000,-. Disse duger i massevis, og vil vare i maaange år framover med et minimum av vedlikehold.

Tidligere kunne C2 Norge forhandle også brukte modeller. Mulig de kan det ennå, ring Liz og hør. Hun er en hyggelig dame. Ellers går det an å få tak i brukte C-modeller via Olaf Tufte, men jeg har ikke lyst til å legge ut e-postadressa hans her.

Skrevet

www.concept2.no Ring for info og bestilling.

Koster ganske mye. En ny D-modell koster ca. 15000,-. Men du kan få kjøpt pent brukte C-modeller til ca. 7000,-. Disse duger i massevis, og vil vare i maaange år framover med et minimum av vedlikehold.

Tidligere kunne C2 Norge forhandle også brukte modeller. Mulig de kan det ennå, ring Liz og hør. Hun er en hyggelig dame. Ellers går det an å få tak i brukte C-modeller via Olaf Tufte, men jeg har ikke lyst til å legge ut e-postadressa hans her.

Hva med billigere merker og modeller? Duger de ikke til vanlig trening?

Beklager at jeg plager deg med alle mine spm, men du virker som en klok person:)

Gjest Bånn i nøtta
Skrevet

Hva med billigere merker og modeller? Duger de ikke til vanlig trening?

Beklager at jeg plager deg med alle mine spm, men du virker som en klok person:)

For roere duger ikke noe annet enn Concept2 og Gjessing, men for folk som ikke ror på vannet vil kanskje Infiniti være et alternativ.

Jeg har prøvd denne: http://www2.lommelegen.no/butikk/prodhtm/prod000350.asp

Jeg ville ikke brukt den, men kan godt tenke meg at den duger for ditt bruk. Noe lavere kvalitet enn denne ville jeg dog ikke gått for. Skal man kjøre harde intervaller f.eks., krever det skikkelig stabilitet på maskinen og mulighet for en noenlunde teknisk riktig/autentisk/realistisk utførelse.

Skrevet

For roere duger ikke noe annet enn Concept2 og Gjessing, men for folk som ikke ror på vannet vil kanskje Infiniti være et alternativ.

Jeg har prøvd denne: http://www2.lommelegen.no/butikk/prodhtm/prod000350.asp

Jeg ville ikke brukt den, men kan godt tenke meg at den duger for ditt bruk. Noe lavere kvalitet enn denne ville jeg dog ikke gått for. Skal man kjøre harde intervaller f.eks., krever det skikkelig stabilitet på maskinen og mulighet for en noenlunde teknisk riktig/autentisk/realistisk utførelse.

Tusen takk for god hjelp!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...