Gå til innhold

Bra salong v/ Oslo City? (voks)

Anbefalte innlegg

Gjest Persille
Skrevet

Fin faste voksedame er opptatt hele uken, og jeg må dermed finne et alternativ :(

Noen som kan anbefale noe bra i området Oslo S, Oslo City, down-town Oslo?

Eller vet om et sted?

Gjest har ikke vokset
Skrevet

Er det ikke veldig upraktisk med voksing? Må man ikke spare så man får litt lengde på hårene for å kunne vokse? Blir man ikke veldig udelikat da?

Skrevet

Jeg har vært på Karl Johan Hudpleiesalong og Alle´s Beauty Clinique. Bra plasser begge to.

Gjest Persille
Skrevet

Er det ikke veldig upraktisk med voksing? Må man ikke spare så man får litt lengde på hårene for å kunne vokse? Blir man ikke veldig udelikat da?

Jo, man må spare i omtrent en mnd - men de første to ukene er jo nærmest hårløse etter forrige voksing.

Gjest Persille
Skrevet

Jeg har vært på Karl Johan Hudpleiesalong og Alle´s Beauty Clinique. Bra plasser begge to.

Hvor ligger de? Sånn ca?

Gjest har ikke vokset
Skrevet

Jo, man må spare i omtrent en mnd - men de første to ukene er jo nærmest hårløse etter forrige voksing.

Mener du at du vokser hver 4 uke? Hvor langt ca er året ved neste voksing da?

Gjest Persille
Skrevet

Mener du at du vokser hver 4 uke? Hvor langt ca er året ved neste voksing da?

Tja, en cm kanskje...

Men det er langt færre hår da enn når man barberer f.eks - fordi de vokser ujevnt ut.

Gjest har ikke vokset
Skrevet

Tja, en cm kanskje...

Men det er langt færre hår da enn når man barberer f.eks - fordi de vokser ujevnt ut.

1 cm? *grøss* Tror ikke jeg hadde taklet å la det gro ned sånn jeg altså, da går man jo "uflidd" ganske lenge da, selv om det blir litt glatt med en gang man har vokset.

Får heller pese med å barbere ofte da jeg tror jeg.

Gjest Persille
Skrevet

1 cm? *grøss* Tror ikke jeg hadde taklet å la det gro ned sånn jeg altså, da går man jo "uflidd" ganske lenge da, selv om det blir litt glatt med en gang man har vokset.

Får heller pese med å barbere ofte da jeg tror jeg.

Men det er to forskjellige ting. Hårene er mykere, og langt færre enn de stikkete harde hårene man får når man barberer.

Så det synes ikke i nærheten av like godt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...