Gå til innhold

Ønsker folk å bli "dullet " med?

Anbefalte innlegg

Gjest bik bok
Skrevet

Jeg ser at i enkelte innlegg så får folk kjeft fordi de ikke holder med trådstarter. Ærligtalt så får vel folk mene, og si hva de vil?

Det er vel ikke alltid frekkt å si hva en mener. Har en lagt inn ett innlegg, må en regne med å få svar av ulike slag. Enkelte svar kan være av den art en ikke akkurat ønsker seg, men det er igrunn fint at vi tenker forskjellig. Verden hadde vært veldig kjedelig hvis alle skulle bare "dulle" med hverandre.

Skrevet

Jo da, men da må man jo få være uenig med de som er uenige også;o)

Gjest bik bok
Skrevet

Jo da, men da må man jo få være uenig med de som er uenige også;o)

Enig med deg i det, men en trenger ikke å kalle folk for "troll", uten empati, du er har sikkert ikke venner siden du mener slik og sånn osv.

Det blir for dumt synes nå jeg. En kan begrunne hvorfor en mener sånn og slikt. Ikke kritisere andre for hva de mener.

Skrevet

Enig med deg i det, men en trenger ikke å kalle folk for "troll", uten empati, du er har sikkert ikke venner siden du mener slik og sånn osv.

Det blir for dumt synes nå jeg. En kan begrunne hvorfor en mener sånn og slikt. Ikke kritisere andre for hva de mener.

Enig i det ja. Man skal diskutere sak ikke person.

Gjest mener jeg!
Skrevet

var det noe spesielt innlegg du tenkte på?? så lenge en holder seg på et saklig nivå må vel alle få lov å si sin mening, uansett enig/uenig.

Gjest Skjønner?
Skrevet

Det er ikke noe rart om en innskriver får kjeft om h*n sier det motsatte av fasiten.

Du kan ikke si at jorda er flat når den er rund. ;o)

Ellers er det lov å ha sine meninger ja, så lenge du holder deg til sannheten.

Lyver vi, må vi også tåle kjeft eller rettelser.

Gjest ikke signatur i dag
Skrevet

Det er ikke noe rart om en innskriver får kjeft om h*n sier det motsatte av fasiten.

Du kan ikke si at jorda er flat når den er rund. ;o)

Ellers er det lov å ha sine meninger ja, så lenge du holder deg til sannheten.

Lyver vi, må vi også tåle kjeft eller rettelser.

Det finnes da ingen fasit når det handler om meninger.

Meninger er individuelle.

Hilsen

Gjest Skjønner?
Skrevet

Det finnes da ingen fasit når det handler om meninger.

Meninger er individuelle.

Hilsen

Når vitenskapelige beviste fakta og kildehenvisninger kan bevise at innskriver skriver noe feil, da kan ikke en annen mening eller påstand fra innskriver forandre den sannheten.

Men meninger kan du ha, og tanken er fri....men du kan ikke lage din egen versjon av sannheten.

Skrevet

Noen er kontrollfrik, selv på DOL. Meningsterror er en form for hevn for at andre ikke vil være enige.

Jeg har en masse "gale" meninger, og utfordrer omgivelsene. Mange liker ikke uenighet og konflikter, prøver derfor å mobbe ytterlighetene til taushet. De må bli gjort ettertrykkelig oppmerksom på at de trår over.

Enkelte misliker person A's mening og går så langt som å ta motpart B sine meninger rett og slett fordi de føler antipati mot selve personen A. Det er da en måte å ramme A bare for å ramme og kontrollere.

Forakten for ulikheter er sterk hos noen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...