Gjest Tacomix Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 På posten sin side får jeg bare opp norge, europa og verden. Men før har det jo også hvert for norden! Hvor mye koster et brev dit? Send gjerne med en link! 0 Siter
Hekta Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Vil tro det koster det samme som resten av Europa, som Norden er en del av ;-) 0 Siter
Hekta Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Glemte link: http://www.posten.no/Portal/ProdukterTjenesterA-AA/F/FrimerkerTilPorto/kanalforside.htm?tab=Priser Legg gjerne merke ttil: Fra 1. april 2006 har Norden falt bort som egen prissone og er nå inkludert i prissonen for Europa. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Vil tro det koster det samme som resten av Europa, som Norden er en del av ;-) Takk for svar! Men før var det en egen pris for Norden og en for Europa! Men de har vel kuttet ut den egne for Norden nå! 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Glemte link: http://www.posten.no/Portal/ProdukterTjenesterA-AA/F/FrimerkerTilPorto/kanalforside.htm?tab=Priser Legg gjerne merke ttil: Fra 1. april 2006 har Norden falt bort som egen prissone og er nå inkludert i prissonen for Europa. Takk for enda et svar! Da er det tydligvis lenge siden jeg har fulgt med i prisene! Heldigvis kom mine julekort fram;)! Men nå er det noen brever som skal avgårde! 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Norden som eget takstområde er blitt borte, nå må du frankere etter Europa takst. Hilsen 0 Siter
Hekta Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Takk for enda et svar! Da er det tydligvis lenge siden jeg har fulgt med i prisene! Heldigvis kom mine julekort fram;)! Men nå er det noen brever som skal avgårde! Jeg visste faktisk ikke selv at de hadde kuttet ut Norden-prissonen. Godt man kan lære noe på late dager :-) 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Norden som eget takstområde er blitt borte, nå må du frankere etter Europa takst. Hilsen Takk for svar:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.