Gå til innhold

Hvor mye koster et 20 g brev til Norden?

Anbefalte innlegg

Gjest Tacomix
Skrevet

På posten sin side får jeg bare opp norge, europa og verden. Men før har det jo også hvert for norden! Hvor mye koster et brev dit? Send gjerne med en link!

Skrevet

Vil tro det koster det samme som resten av Europa, som Norden er en del av ;-)

Gjest Tacomix
Skrevet

Vil tro det koster det samme som resten av Europa, som Norden er en del av ;-)

Takk for svar! Men før var det en egen pris for Norden og en for Europa! Men de har vel kuttet ut den egne for Norden nå!

Gjest mandolina
Skrevet

Norden som eget takstområde er blitt borte, nå må du frankere etter Europa takst.

Hilsen

Skrevet

Takk for enda et svar! Da er det tydligvis lenge siden jeg har fulgt med i prisene! Heldigvis kom mine julekort fram;)! Men nå er det noen brever som skal avgårde!

Jeg visste faktisk ikke selv at de hadde kuttet ut Norden-prissonen.

Godt man kan lære noe på late dager :-)

Gjest Tacomix
Skrevet

Norden som eget takstområde er blitt borte, nå må du frankere etter Europa takst.

Hilsen

Takk for svar:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...