Gå til innhold

Torsdag, hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg studerer. Men til torsdag skjer det en kresj med en time. Jeg har 2 timer i ett fag og 4 timer i et annet.

Starter med det faget som jeg har 2 timer i. Alle seks timene er viktige.

Jeg er så heldig, not. De skal gå igjennom i begge fagene jeg har noe viktig til oppgaver jeg skal skrive. Hva bør jeg gjøre, gå for! Jeg vet egentlig at de 4 timene er veldig viktige, men samtidig er jo egentlig de 2 timene det også!

Jeg trenger bare deres tanker hva dere hadde gjort i mitt tilfelle! Hva går jeg for?

Skrevet

Det er jo sinnsykt vanskelig for en som ikke er deg å vite hva som er viktigst for deg.

Velg det faget du har minst kontroll på.

Skrevet

Samsnakk med medstudent og få kopi av forelesningsnotater, kanskje?

Gjest Tacomix
Skrevet

Samsnakk med medstudent og få kopi av forelesningsnotater, kanskje?

Takk. Det er noe der, men vet egentlig ikke om jeg lærer noe av dette om jeg ikke er der selv. Men skal hvertfall snakke med forskjellige personer og høre hva de skal gå igjennom i det 2 timers faget. Han jeg har i 4 timers faget sa jeg måtte komme, men jeg sa at jeg ble en time forsinka, men jeg vet ikke hva jeg gjør! Fagene og hjelpa trenger jeg like mye!

Men jeg trengte bare å lufte dette for å høre hva andre ville ha gjort! Tusen takk for hjelpa!

Gjest Tacomix
Skrevet

Det er jo sinnsykt vanskelig for en som ikke er deg å vite hva som er viktigst for deg.

Velg det faget du har minst kontroll på.

Takk for svaret! Trengte nemlig bare å få lufta ut mine problemer.

Da får jeg se under den ene timen i det ene fager jeg starter med om det er veldig viktig om jeg er der eller om jeg bare kan ta notater av andre. Egentlig er det like viktig begge to. Men jeg finner vel ut av dette!

Caloni Makaroni
Skrevet

Jeg har samme dilemmaet en fast dag hver uke. Forrige uke var det spesielt viktig at jeg var til stede på begge. Det løste seg ved at en tredje ting kom i veien og forhindret meg fra å møte noen av stedene.

Life is hard, then you die ;)

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg har samme dilemmaet en fast dag hver uke. Forrige uke var det spesielt viktig at jeg var til stede på begge. Det løste seg ved at en tredje ting kom i veien og forhindret meg fra å møte noen av stedene.

Life is hard, then you die ;)

Tusen takk for svaret! Jeg har sånn hver torsdag. Men ikke at ting er så viktige på begge stedene. Jeg sa jeg kommer en time senere, men vurderer nå sterkt om jeg bør det!

Takk for fint ordspill også;)!

Caloni Makaroni
Skrevet

Tusen takk for svaret! Jeg har sånn hver torsdag. Men ikke at ting er så viktige på begge stedene. Jeg sa jeg kommer en time senere, men vurderer nå sterkt om jeg bør det!

Takk for fint ordspill også;)!

Mest for å klage min egen nød ;)

Men ja, kjipt å "måtte" være to plasser på én gang. Sånn er det å gå to skoler og ha to jobber på en gang ;)

Gjest Tacomix
Skrevet

Mest for å klage min egen nød ;)

Men ja, kjipt å "måtte" være to plasser på én gang. Sånn er det å gå to skoler og ha to jobber på en gang ;)

Jeg går ikke to skoler, men to forskjellige fag, men innenfor samme fakultet. Men jeg dropper vel den 1 timen og tar de 4 andre.For da får jeg jo vært på alt. Nesten da. Tror egentlig det er det beste, men jeg vil ikke. Men må jeg så må jeg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...