Gå til innhold

Torsdag, hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg studerer. Men til torsdag skjer det en kresj med en time. Jeg har 2 timer i ett fag og 4 timer i et annet.

Starter med det faget som jeg har 2 timer i. Alle seks timene er viktige.

Jeg er så heldig, not. De skal gå igjennom i begge fagene jeg har noe viktig til oppgaver jeg skal skrive. Hva bør jeg gjøre, gå for! Jeg vet egentlig at de 4 timene er veldig viktige, men samtidig er jo egentlig de 2 timene det også!

Jeg trenger bare deres tanker hva dere hadde gjort i mitt tilfelle! Hva går jeg for?

Skrevet

Det er jo sinnsykt vanskelig for en som ikke er deg å vite hva som er viktigst for deg.

Velg det faget du har minst kontroll på.

Skrevet

Samsnakk med medstudent og få kopi av forelesningsnotater, kanskje?

Gjest Tacomix
Skrevet

Samsnakk med medstudent og få kopi av forelesningsnotater, kanskje?

Takk. Det er noe der, men vet egentlig ikke om jeg lærer noe av dette om jeg ikke er der selv. Men skal hvertfall snakke med forskjellige personer og høre hva de skal gå igjennom i det 2 timers faget. Han jeg har i 4 timers faget sa jeg måtte komme, men jeg sa at jeg ble en time forsinka, men jeg vet ikke hva jeg gjør! Fagene og hjelpa trenger jeg like mye!

Men jeg trengte bare å lufte dette for å høre hva andre ville ha gjort! Tusen takk for hjelpa!

Gjest Tacomix
Skrevet

Det er jo sinnsykt vanskelig for en som ikke er deg å vite hva som er viktigst for deg.

Velg det faget du har minst kontroll på.

Takk for svaret! Trengte nemlig bare å få lufta ut mine problemer.

Da får jeg se under den ene timen i det ene fager jeg starter med om det er veldig viktig om jeg er der eller om jeg bare kan ta notater av andre. Egentlig er det like viktig begge to. Men jeg finner vel ut av dette!

Caloni Makaroni
Skrevet