Excelsion Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Dette var snakk om nå sist november, men du har nok rett: Det var antakelig en Xsara Picasso. Ja, da var det en Xsara Picasso, denne kom jo nettopp :-) Synes ikke XS Picassoen var så ille jeg da men, hver sin smak :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Ja, da var det en Xsara Picasso, denne kom jo nettopp :-) Synes ikke XS Picassoen var så ille jeg da men, hver sin smak :-) Syntes heller ikke den var så ille, det sa jeg da heller ikke. Men veigrepet var langt dårligere enn på bilen vi har hjemme (en Volvo). 0 Siter
Excelsion Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Syntes heller ikke den var så ille, det sa jeg da heller ikke. Men veigrepet var langt dårligere enn på bilen vi har hjemme (en Volvo). Ja, høye biler har som regel det, er enig det. Lave biler ligger som ett skudd på veien :-) Jeg angriper deg ikke altså :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.