Gå til innhold

Hei alle sammen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg har ikke skrevet her på veldig lenge.. Så det er sikkert ikke så mange som

"kjenner" meg...

Jeg har vært innlagt nå i snart et halvt år.. Er hjemme på perm, og ville bare si at jeg er kjempestolt av dere alle sammen! Dere står på, og det står det stor respekt i!

Dere fortjener alt det beste, og håper dere snart får det bedre!

Komme tilbake i helgen, så skriver sikkert litt mer da... Må dra tilbake til sykehuset nå..

Tusen takk!

Masse klem fra

forbrenner
Skrevet

hei ise

nei jeg "kjenner" deg ikke.

men jeg vil gjerne bli kjent.

hvis du vil så vil jeg gjerne høre om hvordan du har det der på sykehuset? jeg har anorexi og vet hvordan det er å være innlagt,har vært innlagt 2 ganger før(på 4 og 6 månder)og nå etter påske en uke,og nå på mandag(den 7.)en kommende laaaang innleggelsepå nytt....

jeg vil ikke,det er ikke frivillig...vært så kalt "syk i 3 år til høsten,første innleggelse var i januar for 2 år siden...life sux.

vil du fortelle litt om deg?

hvis du vil da,vil ikke plage deg...

Laila Sundgot Schneider, Lege
Skrevet

Kjære ise! Det er alltid hyggelig når "gamle" brukere av forumet gir tilbakemelding om hvordan de har det. Håper for din del at innlegelsen har kunnet bidra til en endring for deg i positiv retning. Du ønskes fremdeles lykke til på veien videre!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...