mrxx Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Her...*vifter med armene*......forresten gutt var kanskje litt feil....men en mann er jeg:-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Her...*vifter med armene*......forresten gutt var kanskje litt feil....men en mann er jeg:-) Jada, vi ser deg. *klappe mrxx på hodet* 0 Siter
keinstein Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Her...*vifter med armene*......forresten gutt var kanskje litt feil....men en mann er jeg:-) Stor gutt. *Keinstein gnir seg på ryggen etter å ha kjørt på akebrett i skolebakken* 0 Siter
mrxx Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Jada, vi ser deg. *klappe mrxx på hodet* Hehe... 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Stor gutt. *Keinstein gnir seg på ryggen etter å ha kjørt på akebrett i skolebakken* Teacher? 0 Siter
keinstein Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Teacher? Nope. Det er bare en bakke ved skolen, og jeg skulle fort ned. I helvete for en fart. Huske å dukke under bommen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.