Gjest vi går? Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 kan en doler ta pause uten at det blir sendt ut etterlysning lik den under her? Bør vi vise fjell/dolvettregler og si fra om når og hvor 0 Siter
Gjest nytt på nytt Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Vi må si ifra når og hvor samt når vi kommer tilbake! ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Det er best å melde fra til noen du kjenner ;o) 0 Siter
cathlin Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Vet ikke, men skal prøve å ta pause nå. *superskjerpeseg* God natt! 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Jeg lurer på hvor det blir av nicket Prozac. Selv om jeg ikke har hatt noe spesielt med denne personen å gjøre, så merker jeg at han ikke skriver noen innlegg lengre.. har han skiftet nick kanskje? eller bare gått lei? 0 Siter
vanilje Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Jeg lurer på hvor det blir av nicket Prozac. Selv om jeg ikke har hatt noe spesielt med denne personen å gjøre, så merker jeg at han ikke skriver noen innlegg lengre.. har han skiftet nick kanskje? eller bare gått lei? Er jo mulig han har fått seg et liv? ;-)) 0 Siter
sheba Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Jeg lurer på hvor det blir av nicket Prozac. Selv om jeg ikke har hatt noe spesielt med denne personen å gjøre, så merker jeg at han ikke skriver noen innlegg lengre.. har han skiftet nick kanskje? eller bare gått lei? kanskje litt begge deler;) hehe han jobber vel masse og får nok av pc`en til tider:) 0 Siter
Mista nikket Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Man har da stedfortredere. Hvem er din;-)? 0 Siter
keinstein Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Hvem er din;-)? Jeg tar fram ulike etter behov. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Jeg tar fram ulike etter behov. Hehe, lurt det innimellom 0 Siter
keinstein Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Hehe, lurt det innimellom Utgi deg for en ynkelig minoritetsperson og opptre som en martyr, det er gøy. 0 Siter
Line Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Jeg kan være borte "forever" uten å bli etterlyst, så det er ingen fare 0 Siter
Spenning Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 I evigheter, men det er det bare noen ¨å som klarer,de mest sjenerte 0 Siter
Babette Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Jeg tar fram ulike etter behov. Jeg er petter smart sin, så jeg kan godt være din også. *logrer prøvende* Jeg kan i alle fall være like sprø som deg om det kreves. 0 Siter
Gjest musefangeren;) Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Jeg er petter smart sin, så jeg kan godt være din også. *logrer prøvende* Jeg kan i alle fall være like sprø som deg om det kreves. Skulle ikke du være meg i kveld? Trodde vi hadde en avtale??? 0 Siter
Gjest Ikke akkurat nå Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Skulle ikke du være meg i kveld? Trodde vi hadde en avtale??? Hvis du er den jeg tror, kan du ikke logge deg på msn nå? 0 Siter
Gjest musefangeren;) Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Hvis du er den jeg tror, kan du ikke logge deg på msn nå? Jeg er logget på. Hvem er du? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.