Gå til innhold

Vise innlegg med tråder samtidig?


Aleksia

Anbefalte innlegg

På andre diskusjonsforum kan en gjøre om innstillingene slik at en et innlegg med trådene samtidig. Er det noen som vet om dette kan gjøres på DOL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rettelse:

På andre diskusjonsforum kan en gjøre om innstillingene slik at en kan se et innlegg med trådene samtidig. Er det noen som vet om dette kan gjøres på DOL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tror ikke det. I hvert fall har ikke jeg funnet ut hvordan. Jeg bruker se tråd fra 100 nyeste og så leser jeg derfra hvis jeg vil ha med hele tråden.

Jeg liker ikke den andre måten hvor du kan se innleggene etterhverandre for da kommer svaret kanskje langt nedi tråden og ikke kan vi kuppe tråden heller ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under "forum" vinduet overfor, står det "pakk ut trådene" - trykk på den :-)

Vet det :)

Men jeg mente på en måte hvor en kan se litt av teksten på trådene til innlegget. Blir enklere å holde orden på hva som er svart av andre på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det :)

Men jeg mente på en måte hvor en kan se litt av teksten på trådene til innlegget. Blir enklere å holde orden på hva som er svart av andre på den måten.

Åja, sånn.......

Da kan æ ikke hjelpe dæ....

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg tror ikke det. I hvert fall har ikke jeg funnet ut hvordan. Jeg bruker se tråd fra 100 nyeste og så leser jeg derfra hvis jeg vil ha med hele tråden.

Jeg liker ikke den andre måten hvor du kan se innleggene etterhverandre for da kommer svaret kanskje langt nedi tråden og ikke kan vi kuppe tråden heller ;o)

Enig, det er alltid så knedete på andre forum, når det er lagt opp på den måten.

Må klikke videre inn på et svar, så er trådene under, det tar lenger tid og som du sa, det er heller ikke lett å kuppe tråder. ;-P

Dol er myye bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, det er alltid så knedete på andre forum, når det er lagt opp på den måten.

Må klikke videre inn på et svar, så er trådene under, det tar lenger tid og som du sa, det er heller ikke lett å kuppe tråder. ;-P

Dol er myye bedre!

Hehe, dol er unik slik at vi kan kuppe trådene og andre behøver faktisk ikke å lese svarene hvis de ikke vil.

Jeg er på et slikt annet forum og det kjipeste er at det ikke er noe "svar til meg" funksjon. Det er kjedelig det og prøve å lete seg fram til svaret for du må huske overskriften og lete etter tråden og så finne innlegget ditt og lete etter om noen har svart deg. Og så sletter de hvis noen kupper tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, dol er unik slik at vi kan kuppe trådene og andre behøver faktisk ikke å lese svarene hvis de ikke vil.

Jeg er på et slikt annet forum og det kjipeste er at det ikke er noe "svar til meg" funksjon. Det er kjedelig det og prøve å lete seg fram til svaret for du må huske overskriften og lete etter tråden og så finne innlegget ditt og lete etter om noen har svart deg. Og så sletter de hvis noen kupper tråden.

Nettopp!

jeg var litt innom kvinneguiden for en tid tilbake, men det var så stress at jeg måtte lete fram tråder og jeg aldri kunne sjekke Svar-til-meg.

Og så sletter de alltid når det blir moro. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...