Gå til innhold

modifisert x box

Gjest litt småstresset mamma med en sønn som maser...

Anbefalte innlegg

Gjest litt småstresset mamma med en sønn som maser...
Skrevet

Sønnen min har nettopp fått en modifisert x box, men jeg vet ikke hvor jeg kan laste ned spill til ham, ei heller hvordan brenne spillene...? (det er ikke stor hard disk på den, den er ikke skiftet - antar 8 gb eller deromkring, så jeg antar jeg må bruke dvd plate?)

Er det noen barmhjertelige sjeler der ute som kan gi meg en grei beskrivelse...? (jeg har knapt nok lastet ned musikk, så jeg er helt grønn her...)

Skrevet

Skulle gjerne visst mer om dette selv da jeg også har en xbox med harddisk. Jeg mener å huske at man kunne koble xboxen til PC'en med en nettverkskabel (mener den måtte være en "krysset" kabel - hva nå enn det betyr). Hvordan man så får "se" hva som er i xboxen via PC'en vet jeg ikke.

Skrevet

Du skal ha gode kunnskaper for å klare dette, så dersom du ikke vet hvordan du laster ned spill engang er det lurt å holde seg unda! Dette er ulovlig, så mitt tips: Kjøp en lovlig Xbox 360 til han og ha det hyggelig! Da blir alt så mye enklere og bedre ^^

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...