Gå til innhold

Hvordan kan apotekene ha lov?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke jeg som kommer med bastante utsagn som at "det kan man ikke" (ang. kjøp av hormonspiral hos fastlege). Det er det du som gjør! ergo tror du også at alt er likt overalt, og dermed er vi like dumme.

Du er jo helt bak mål nå! hehe

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

10

• puttelull

10

• tzatziki1365380058

5

• Sør

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du er jo helt bak mål nå! hehe

Mulig det, menjeg har det heldigvis bedre med meg selv enn andre, skjønner jeg. Jeg gikk glatt bort til kassa på apoteket og spurte hvor de hadde Scheriprocten sin i går, og da var både nabokjerringer og andre kjente der. Om jeg skulle bruke den til hemorroidene mine, eller som rynkekrem vet jo ikke de!? Og skulle det bli "kaffemat" av det kjøpet, ja så er det ikke mitt problem!

Skrevet

Mulig det, menjeg har det heldigvis bedre med meg selv enn andre, skjønner jeg. Jeg gikk glatt bort til kassa på apoteket og spurte hvor de hadde Scheriprocten sin i går, og da var både nabokjerringer og andre kjente der. Om jeg skulle bruke den til hemorroidene mine, eller som rynkekrem vet jo ikke de!? Og skulle det bli "kaffemat" av det kjøpet, ja så er det ikke mitt problem!

Sånn er jeg også - men jeg skjønner de som ikke er som deg og meg ;)

tzatziki1365380058
Skrevet

Det er ikke jeg som kommer med bastante utsagn som at "det kan man ikke" (ang. kjøp av hormonspiral hos fastlege). Det er det du som gjør! ergo tror du også at alt er likt overalt, og dermed er vi like dumme.

Du er laaaaangt på viddene nå...

Skrevet

Sånn er jeg også - men jeg skjønner de som ikke er som deg og meg ;)

Joda, jeg kan også skjønne dem, men jeg må få lov til å si hvordan _jeg_ oppfatter det, også!?

Det er visst bare de som er korrekte i all sin framferd, som tenker masse på konsekvenser osv. og som tar seg sjøl så dugelig høytidelig, som skal ha uttalerett!

Og ungene deres har jeg i skolen, og verre elever skal du jaggu lete lenge etter! ;-(

Skrevet

Feil - man må selv ha den med til gynekologen - i Moss i alle fall. Hvorfor er det å gå for langt? Mange eldre damer med underlivsplager f.eks syns sikkert ikke det er så veldig morsomt å diskutere sånt så nabokjerringa hører det.

HA! Da har ikke du hørt de eldre damene jeg har i nabolaget! De simpelthen elsker å diskutere hemorroidene sine med gud og hvermann!

Og ære være dem for det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...