tamarana Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Har ingen klar favoritt foreløpig. Synes Hanne hadde vært en verdig vinner. Er hvertfall sikker på hvem jeg absolutt ikke vil skal vinne, og det er Jarl. 0 Siter
meg__123! Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 de to som er gift liker jeg. liker fler også. Jarl liker jeg ikke. 0 Siter
Gjest tooblond Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Jeg liker hvertfall ikke Jarl! Vet ikke helt hva jeg mener om Marianne og Agnete, men liker Hanne, Mikkel og mannen til Agnete(husker ikke hva heter). Synes forøvrig mentor er skikkelig snacks og skjønner godt hun læreren som slo seg sammen ham!! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Læreren! Kaller henne bare for dyredama. Nummer to må være Mikkel... 0 Siter
1981mod Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Hmm.. Liker IKKE Jarl! Men liker Ole Magnus, Hanne, Agnethe (selv om hun har en fæl dialekt..).. Å hun lyshåra.. som henger litt sammen med Hanne & Agnethe.. hmm husker ikke navne.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.