Gå til innhold

En forstyrret personlighet med muligheter!

Anbefalte innlegg

liljensverden

hehe..morsomt beskrevet den sort/hvitt tenkinga ved borderline...:"jeg har fått diagnosen personlighetsforstyrret så nå er jeg helt gal og schizofren og må ta livet mitt!!"...

humrer:)

Men da vil jeg anbefale mer enn 5 piller og et glass saft. :P

Velkommen til de gales verden! Husk å gå til innkjøp av joggebukse, usa-sokker, pologenser og lusekofte!

Det er et must! :P

Klem fra Liljen

Fortsetter under...

Gjest Jente31

Velkommen til de gales verden! Husk å gå til innkjøp av joggebukse, usa-sokker, pologenser og lusekofte!

Klem fra Liljen

Hehe..jeg må le..du høres morsom ut:-) Er bra man kan ha humor, kommer litt lengre da.

liljensverden

Du verden!

Jeg tror det bor en forfatter i deg:-)

Morsomt og fint å lese, og med en optimistisk og fin konklusjon!;-)

Gode tanker

takk takk! =)

Hva skal man med en diagnose om man ikke kan gjøre litt narr av den, og samtidig bruke den konstruktivt? :P

Tusen takk for gode ord, Multippel!

Klem fra Liljen

Gjest Liljen - www.liljensverden.piczo.com

Hehe..jeg må le..du høres morsom ut:-) Er bra man kan ha humor, kommer litt lengre da.

Også glemte jeg å si at det er veldig viktig at man snakker høylytt med seg selv, helst på åpne plasser.

Østbanestasjonen i Oslo egner seg godt. Har man ikke denne evnen, vil jeg anbefale å øve seg foran speilet inntil 3 ganger daglig, gjerne en time pr. gang. Dette for å oppnå maksimal utnyttelse av diagnosen!

*lol*

Gjest annalima

Klem fra Liljen

jeg har ikke den diagnosen, mente jeg kjente igjen veldig en av mine bestevenninners reaksjon da hun fikk diagnosen emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse. Fikk sms "nå er jeg GAAAAAAAAL jeg også!!!!!!!!!"

ler:)

Annonse

hidi, the scorpion

Det var vakkert og jordnært skrevet, noe som de med samme lidelse kan kjenne seg igjen i, Hvor viktig er ikke det?

Humor og selvironi er noen av de beste egenskapene vi kan ha... Har ikke selv noen diagnoser (enda), men levde meg helt inn i din problemstilling.

Glimrende! Fortsett å stå på...

Klem

liljensverden

Det var vakkert og jordnært skrevet, noe som de med samme lidelse kan kjenne seg igjen i, Hvor viktig er ikke det?

Humor og selvironi er noen av de beste egenskapene vi kan ha... Har ikke selv noen diagnoser (enda), men levde meg helt inn i din problemstilling.

Glimrende! Fortsett å stå på...

Klem

Hei Hidi, the scorpion!

Tusen takk for gode ord. Tror det er veldig viktig å kunne ha evnen til å le litt av alt man finner på å gjøre som litt "smågal". Det skal dog sies at det på ingen måte er morsomt når man står i det, men desto mer morsomt etterpå. :P

liljensverden

jeg har ikke den diagnosen, mente jeg kjente igjen veldig en av mine bestevenninners reaksjon da hun fikk diagnosen emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse. Fikk sms "nå er jeg GAAAAAAAAL jeg også!!!!!!!!!"

ler:)

Det hørtes ut som en sms jeg kunne skrevet, ja! :P

Håper venninna di har det bra! Du også. =)

Klem fra Liljen

Gjest byen e bergen

Takk for et kjempefint innlegg!! Kikka litt på hjemmesiden din. Mye godt stoff der. Har du skrevet diktene selv? Virker som du har mye innsikt. Du minner meg om ei. Man skal ikke stigmatisere, men jeg lurer på om mange med borderlineproblematikk skriver bra?

liljensverden

Takk for et kjempefint innlegg!! Kikka litt på hjemmesiden din. Mye godt stoff der. Har du skrevet diktene selv? Virker som du har mye innsikt. Du minner meg om ei. Man skal ikke stigmatisere, men jeg lurer på om mange med borderlineproblematikk skriver bra?

Tusen takk for gode ord. Diktene har jeg skrevet fra jeg var 12-13 og opp til dagens dato.

Kan ikke svare på om mine medsøstre/brødre også liker å skrive, men jeg har alltid gjort det iallefall. :)

Og du har helt rett: Byen e bergen! ;P

Også ble jeg litt nysgjerrig på hvem jeg minner deg om. =)

Gjest Byen e Bergen

Tusen takk for gode ord. Diktene har jeg skrevet fra jeg var 12-13 og opp til dagens dato.

Kan ikke svare på om mine medsøstre/brødre også liker å skrive, men jeg har alltid gjort det iallefall. :)

Og du har helt rett: Byen e bergen! ;P

Også ble jeg litt nysgjerrig på hvem jeg minner deg om. =)

Du minner om ei jeg møtte på Sandviken i forbindelse med tur til Kvamsskogen i fjor vinter/vår og som jeg senere møtte igjen på Tertnes. Hun skriver også så bra.

Er det deg??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...