Gjest Princess Peach Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Greit nok at sykepleierlønningene er lave, men det får da være grenser for attåtnæring. http://www.nesteklikk.no/20070206/127106.html 0 Siter
DarkPink Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Hvor var babyen egentlig fra da? Stjelt på sykehuset? Hvordan forklarer man da i så fall til moren hvor babyen er? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Hvor var babyen egentlig fra da? Stjelt på sykehuset? Hvordan forklarer man da i så fall til moren hvor babyen er? Sykepleieren sa til moren at babyen var død. 0 Siter
DarkPink Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Sykepleieren sa til moren at babyen var død. Merket hun ikke at hun fødte en levende baby? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Merket hun ikke at hun fødte en levende baby? Jeg vet ikke mer enn det som står i artikkelen, jeg. 0 Siter
DarkPink Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Jeg vet ikke mer enn det som står i artikkelen, jeg. Æsj. Sånn er jeg alltid med vitser og sånn også. "Men hva skjedde da da? Hvorfor gjorde han det?" Og folk bare "vet ikke jeg vel!" 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Æsj. Sånn er jeg alltid med vitser og sånn også. "Men hva skjedde da da? Hvorfor gjorde han det?" Og folk bare "vet ikke jeg vel!" Darkern da! Du må skjerpe deg! Ellers vanker det dask og klask. 0 Siter
DarkPink Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Darkern da! Du må skjerpe deg! Ellers vanker det dask og klask. Da er det ikke sikkert jeg gidder å skjerpe meg.. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Da er det ikke sikkert jeg gidder å skjerpe meg.. Døøøh... Så du er bare ute etter å irritere meg for å få litt dask på stumpen? 0 Siter
DarkPink Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Døøøh... Så du er bare ute etter å irritere meg for å få litt dask på stumpen? _Vil_ du at jeg skal ville at du skal daske meg....? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 _Vil_ du at jeg skal ville at du skal daske meg....? Øøøh. Ikke forvirr meg. *blond* 0 Siter
DarkPink Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Øøøh. Ikke forvirr meg. *blond* Dårlig på flørting du ass. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Dårlig på flørting du ass. Du må ikke forvirre en blondine, det blir det bare rot av. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.