Deanna Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Er det et ok program? er det på norsk. Get tilbyr det gratis når man har bredbånd fra de. Jeg har norton og er veldig fornøyd.Men det går ut nå. 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Jeg har aldri hørt om Norman antivirus, men Norton antivirus er ihvertfall veldig bra (hvis det er det du mener?). Anbefales på det sterkeste 0 Siter
Gjest blame Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Jeg synes Norman er veldig bra. Det krever mindre ressurser enn Norton, så jeg kjører det på den pcen jeg har som ikke er så kraftig. Jeg har lastet ned norsk versjon, det var ikke noe problem. Med den kan du også få en ad-aware som tar seg av andre problemer som en antivirus ikke gjør. Alt i alt et veldig bra produkt. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Norman er et helvete å ha på maskinen, etter få dager med prøving ga jeg opp og gikk tilbake til Norton. Norton oppfører seg i alle fall slik _jeg_ vil. 0 Siter
1981mod Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Jeg har aldri hørt om Norman antivirus, men Norton antivirus er ihvertfall veldig bra (hvis det er det du mener?). Anbefales på det sterkeste Norman Data Defense System er et veldig bra produkt! 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Norman Data Defense System er et veldig bra produkt! Aaah okay Da jeg er litt på jorde likevel. Jeg har Norton, og synes det funker fint. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.