Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det et ok program?

er det på norsk.

Get tilbyr det gratis når man har bredbånd fra de.

Jeg har norton og er veldig fornøyd.Men det går ut nå.

Skrevet

Jeg har aldri hørt om Norman antivirus, men Norton antivirus er ihvertfall veldig bra (hvis det er det du mener?). Anbefales på det sterkeste :)

Skrevet

Jeg synes Norman er veldig bra. Det krever mindre ressurser enn Norton, så jeg kjører det på den pcen jeg har som ikke er så kraftig.

Jeg har lastet ned norsk versjon, det var ikke noe problem. Med den kan du også få en ad-aware som tar seg av andre problemer som en antivirus ikke gjør.

Alt i alt et veldig bra produkt.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Norman er et helvete å ha på maskinen, etter få dager med prøving ga jeg opp og gikk tilbake til Norton. Norton oppfører seg i alle fall slik _jeg_ vil.

Skrevet

Jeg har aldri hørt om Norman antivirus, men Norton antivirus er ihvertfall veldig bra (hvis det er det du mener?). Anbefales på det sterkeste :)

Norman Data Defense System er et veldig bra produkt!

Skrevet

Norman Data Defense System er et veldig bra produkt!

Aaah ;) okay ;) Da jeg er litt på jorde likevel. Jeg har Norton, og synes det funker fint.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...