pekkaline Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Grattis med navnedag hehe (på dol) 6. februar 2007. I dag har Dorthea og Dorthe navnedag 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Hiver meg på og gratulerer jeg også! Men - når har Flystripa navnedag?!? Det vil jeg at dere finner ut! 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Hiver meg på og gratulerer jeg også! Men - når har Flystripa navnedag?!? Det vil jeg at dere finner ut! Det må vel være dagen for stiftelsen av Oslo Lufthavn, det da? OSL ble stiftet 13. november 1992. Hilsen 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Vi må finne ut når alle har navnedag her på dol, finne en dag:P. Men bra at du kom med navnedager da. Jeg har vel når Mexico har nasjonaldag jeg da? Ikke at det er en navnedag, men men. 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Hehe, hjertelig takk skal du ha. Dorthe Dol hihi 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Eg har navnedag i dag :-D På ordentlig? Gratulerer ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Vi må finne ut når alle har navnedag her på dol, finne en dag:P. Men bra at du kom med navnedager da. Jeg har vel når Mexico har nasjonaldag jeg da? Ikke at det er en navnedag, men men. Her er Mexicos festdager 1. og 2. november, i forbindelse med allehelgensdag, drar meksikanerne på kirkegården og nyter et godt måltid i nærvær av forfedrene. 12. desember feires Mexicos skytshelgen, Virgen de Guadalupe med opptog og messer over hele landet. 16.-24. desember går små barn utkledd som Maria og Josef posadas, som ender med fest og moro. Natt til 25. desember feires jul med kirkegang og stor middag etterpå. 6. januar kommer «los Reyes», de hellige tre konger, og gir barna julegaver. 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Her er Mexicos festdager 1. og 2. november, i forbindelse med allehelgensdag, drar meksikanerne på kirkegården og nyter et godt måltid i nærvær av forfedrene. 12. desember feires Mexicos skytshelgen, Virgen de Guadalupe med opptog og messer over hele landet. 16.-24. desember går små barn utkledd som Maria og Josef posadas, som ender med fest og moro. Natt til 25. desember feires jul med kirkegang og stor middag etterpå. 6. januar kommer «los Reyes», de hellige tre konger, og gir barna julegaver. Takk for fest dagene, da får vi se hvilke som blir min dag. Morro å ha en slik dag egentlig. Gratulerer med dagen her på dol. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Det må vel være dagen for stiftelsen av Oslo Lufthavn, det da? OSL ble stiftet 13. november 1992. Hilsen *hehe* 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 *hehe* Der fikk du din doldag du også ) 0 Siter
pekkaline Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Skrevet 6. februar 2007 Eg har navnedag i dag :-D gratulerer!! Så du heter Dorthe på riktig? 0 Siter
pekkaline Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Skrevet 6. februar 2007 Hehe, hjertelig takk skal du ha. Dorthe Dol hihi Ja, klinger ikke det fint hehe 0 Siter
Dirflos79 Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 På ordentlig? Gratulerer ) Jepp på ordentlig :-) Heiter Dorthea ;-) 0 Siter
Dirflos79 Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 gratulerer!! Så du heter Dorthe på riktig? Nei eg heiter Dorthea :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Skrevet 6. februar 2007 Nei eg heiter Dorthea :-) Pent navn! 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Ja, klinger ikke det fint hehe Jovisst, navnet mitt på mailen min det ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Jepp på ordentlig :-) Heiter Dorthea ;-) Å. så fint navn du har. Så fint navn har ikke jeg altså ( 0 Siter
Dirflos79 Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Å. så fint navn du har. Så fint navn har ikke jeg altså ( Takk :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.