vanilje Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 (flytter hit før vi får webbis på nakken...) Hmmm...praktisk tilnærming...men tror du ikke de folka med 6-10års utdannelse heller vil overlate gåinga til de med 0-3 år utdannelse? Har utrolig vanskelig for å se for meg at de vil gå med på et sånt forslag. Og når det gjelder innkjøp av skritt-teller, er du klar over hvor mye papirarbeid det er for å få kjøpt en stakkars liten kortstokk til ei avdeling? 0 Siter
frosken Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Hvis ikke de med den laaaange utdannelsen vil være med på et skrittellerprosjekt sammen med deg, så kunne de i det minste utpeke en med litttttt kortere utdannelse til å gjøre det! 0 Siter
vanilje Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Skrevet 7. februar 2007 Hvis ikke de med den laaaange utdannelsen vil være med på et skrittellerprosjekt sammen med deg, så kunne de i det minste utpeke en med litttttt kortere utdannelse til å gjøre det! Det er et godt forslag, men tror ikke det lar seg gjennomføre. Men skal være flink å gå turer når jeg skal legges inn snart. Evnt så får jeg få hjemmetjenestedama til å bytte ut de høyhelte skoa hun går med, sånn at vi kan traske litt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.