Gå til innhold

Er du lett å bli kjent med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

LOL, tok du den ikke? :-)

Heheh, men jeg fikk bekreftet min egen påstand, jeg følte meg litt dum...

Skrevet

Jeg er fryktelig sjenert, så jeg er vanskelig å bli kjent med, sånn helt generelt. Men det kommer an på hvordan den andre personen er. En og annen sjelden person er sånn at jeg prater og blir åpen på et blunk! Ekstremt sjelden da.

Skrevet

Heheh, men jeg fikk bekreftet min egen påstand, jeg følte meg litt dum...

Ingen grunn til det.

Jeg tok meg ofte nær av nedsettende/arrogante kommentarer type "Herregud så dum du er?", "Heldigvis er det ikke du som styrer verden", "Er du 14 år eller bare tilbakestående?" "Du er enda dummere enn jeg trodde" osv. Men det har jeg lært meg å ignorere. Folk som slenger ut dritt som det der gjør det enten for å trykke andre ned i gjørma (framheve seg selv) eller fordi de tror de har god/oppfinnsom humor og er morsomme.

Bare å gi faen i slikt, har jeg funnet ut, og jeg er ikke den som sprer slikt unødvendig ukonstruktivt piss sjøl heller. Liker jeg å tro da :-)

Skrevet

Ingen grunn til det.

Jeg tok meg ofte nær av nedsettende/arrogante kommentarer type "Herregud så dum du er?", "Heldigvis er det ikke du som styrer verden", "Er du 14 år eller bare tilbakestående?" "Du er enda dummere enn jeg trodde" osv. Men det har jeg lært meg å ignorere. Folk som slenger ut dritt som det der gjør det enten for å trykke andre ned i gjørma (framheve seg selv) eller fordi de tror de har god/oppfinnsom humor og er morsomme.

Bare å gi faen i slikt, har jeg funnet ut, og jeg er ikke den som sprer slikt unødvendig ukonstruktivt piss sjøl heller. Liker jeg å tro da :-)

:)

Trodde et øyeblikk du var en av de som "sprer slikt unødvendig ukonstruktivt piss", glad for å ta feil. Kan ikke like dem...

Skrevet

:)

Trodde et øyeblikk du var en av de som "sprer slikt unødvendig ukonstruktivt piss", glad for å ta feil. Kan ikke like dem...

Estupendo

Skrevet

SÅ bråkjekk er jeg da ikke. Men DOL er noe annet enn real life.

Ja, på en måte er det det.

Men jeg har en følelse av at de fleste her er akkurat som de er i virkeligheten.

Skrevet

Men jeg har en følelse av at de fleste her er akkurat som de er i virkeligheten.

Tviler sterkt.

Jeg er vel nesten den samme, bare litt mer sjenert i virkeligheten. Altså ikke et troll, som inntar en helt annen person på nettet, også hva meninger og høy-på-pæra-faktor angår.

Eller er det kanskje nettopp slik jeg blir oppfattet her?

Skrevet

Jeg gir sjelden av mitt innerste. Jeg har f.eks. ingen venner jeg forteller alt. når jeg møter nye mennesker, snakker jeg enten i vei eller sier ingenting. Så jeg tror folk får veldig forskjellige førsteinntrykk av meg. Med folk jeg kjenner er jeg midt i mellom tror jeg.

Skrevet

Tviler sterkt.

Jeg er vel nesten den samme, bare litt mer sjenert i virkeligheten. Altså ikke et troll, som inntar en helt annen person på nettet, også hva meninger og høy-på-pæra-faktor angår.

Eller er det kanskje nettopp slik jeg blir oppfattet her?

Hehe, jeg synes du er litt veslevoksen. Det er ikke noe pent sagt, men jeg finner ikke noe bedre ord.

Og jeg kjenner deg ikke, men en ting skiller deg positivt fra mange her inne: Du finnes ikke hårsår, og tar kritikk og korreksjoner veldig bra.

Er du sånn i virkeligheten også?

Skrevet

Hehe, jeg synes du er litt veslevoksen. Det er ikke noe pent sagt, men jeg finner ikke noe bedre ord.

Og jeg kjenner deg ikke, men en ting skiller deg positivt fra mange her inne: Du finnes ikke hårsår, og tar kritikk og korreksjoner veldig bra.

Er du sånn i virkeligheten også?

Veslevoksen, lol! Jeg er da 22 år og ikke et barn lenger. Må kunne uttale meg som en mann!! Er jeg for lite barnslig, mener du?

"Og jeg kjenner deg ikke, men en ting skiller deg positivt fra mange her inne: Du finnes ikke hårsår, og tar kritikk og korreksjoner veldig bra.

Er du sånn i virkeligheten også?"

Så bra noen har skjønt det, hehe!

Jeg er som regel veldig flink til å ta kritikk, tror jeg. Har ennå mer å jobbe med når det gjelder hårsårhet, men jeg begynner å gi mer og mer faen i nedsettende kommentarer fra troll og besserwissers.

Skrevet

Veslevoksen, lol! Jeg er da 22 år og ikke et barn lenger. Må kunne uttale meg som en mann!! Er jeg for lite barnslig, mener du?

"Og jeg kjenner deg ikke, men en ting skiller deg positivt fra mange her inne: Du finnes ikke hårsår, og tar kritikk og korreksjoner veldig bra.

Er du sånn i virkeligheten også?"

Så bra noen har skjønt det, hehe!

Jeg er som regel veldig flink til å ta kritikk, tror jeg. Har ennå mer å jobbe med når det gjelder hårsårhet, men jeg begynner å gi mer og mer faen i nedsettende kommentarer fra troll og besserwissers.

For å si det sånn, virker det som om kunnskapene dine er mer basert på teori enn praksis.

Skrevet

For å si det sånn, virker det som om kunnskapene dine er mer basert på teori enn praksis.

Å, du tenker på seksuell erfaring? Ja, det har du rett i. Jeg er en teoretiker på det feltet, lol!

Skrevet

Jeg er åpen og lett å snakke med, men det tar lang tid før jeg slipper folk inn på meg...

Skrevet

Å, du tenker på seksuell erfaring? Ja, det har du rett i. Jeg er en teoretiker på det feltet, lol!

Jeg tenkte ikke spesielt på sex, men på sånn kjæresteting og livet generelt.

ylvali1365381015
Skrevet

Mest vanlig? At folk unngår emner som kan oppfattes som ømtålige eller avslører deres innerste tanker og meninger. Derfor blir man ikke egentlig kjent med folk flest, iallefall ikke før man har sirklet rundt hverandre i evigheter. Og så finnes det noen som man blir kjent med, som er fri for pretensiøsitet og som har et selvbilde som samsvarer noenlunde med realitetene, som ikke streber etter idealer , men er opptatt av det som er ekte. Heldigvis finnes det også slike, og dem samler jeg på. Det er slike jeg vil ha i livet mitt.

Jeg liker egentlig stort sett alle mennesker, og finner noe positivt i nærmest enhver relasjon. Men jeg det blir uinteressant i lengden med mennesker som bare er opptatt av å være hyggelig og holde praten gående.

Jeg blir kanskje sett på som litt rar, jeg er nok åpnere enn de fleste. Men rar er bra, det er et kompliment! :-)

Skrevet

Jeg tenkte ikke spesielt på sex, men på sånn kjæresteting og livet generelt.

Kjæresteting: ja.

Livet generelt vet man nok svært lite om som 22-åring.

Skrevet

Hvordan tror du at jeg er i virkeligheten da tro?.......:-)

Skrevet

Tja...jeg er begge deler. Jeg slipper ikke andre inn på meg så veldig lett, men samtidig vet jeg at jeg virker tillitsvekkende og beroligende på andre, jeg er veldig rolig av meg. Ikke så lett å vippe av pinnen.

Men jeg ser med en gang hvem jeg vil slippe innpå meg og ikke. De jeg ikke vil slippe innpå meg kommer så og si aldri inn på meg heller.

De jeg slipper inn på meg og som oppfører seg bra mot meg og andre, de stiller jeg alltid mye opp for.

tzatziki1365380058
Skrevet

Jeg er nok ganske reservert, og det trives jeg godt med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...