Gå til innhold

gruer meg så jævlig....

forbrenner

Anbefalte innlegg

forbrenner

innleggelsen på mandag...huff gruer meg så jævlig,har hatt to lange før så jeg vet det blir helt for jævlig....

vil bli frisk,men jeg trenger jo ikke å legge på meg som de påstår,trenger å ta av meg...skriver vel det ofte,men det er det jeg vil og tenker på det jo hele tiden,faktisk i i snart 3 år...hm...

mas og klaging i fra meg...sorry...mener ikke å plage dere.......

er bare redd,sint,frustrert,lei, rastløs,trøtt og mye annet jeg ikke klarer å sette ord på........

det er noe dette forumet har hjupet meg med litt,å klare å sette ord på følelser,i hvertfall mer enn tidliger..

gruer meg ,vil ikke innlegges.....for et rot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Laila Sundgot Schneider, Lege

Kjære forbrenner! Mange føler en lettelse ved å bli innlagt. Kanskje du kan kjenne litt på tanken om at det kan være godt å få dele "ansvaret" med noen andre for en stund, bli tatt vare på, få støtte og oppmuntring. Håper du kan klare å innse at du er i behov av hjelp, at du har rett til å ta imot den, innse, skjønne at du trenger hjelp for selv å komme dithen at du har kraft, mot, vilje, forståelse for at en endring er nødvendig med tanke på varige skader på kropp og sjel, du ønskes lykke til ved innleggelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår veldig godt at du gruer deg. Det er kanskje ikke så lett å se, men prøv å se det positive med det: Du har fått en unik mulighet til å få det bedre... Tviler på at de har som mål å feite deg opp, men heller styrke deg innvendig slik at du kan få tilbake det livet som du fortjener å leve...

Ønsker det lykke til! Ønsker deg alt godt for fremtiden! Stå på!

Mange varme klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennen!

Er glad du blir tatt vare på!

Vet det ikke er noe særli å bli innlagt!

Selv har jeg vært innlagt i snart et halvt år, er på perm i helgen..

Prøv å kjenne på følelsen av at de hjelper deg med å ta litt ansvar for deg!

Noe jeg har lært av å være innlagt, er at uansett hvor mye det sårer det de sier, sier de fordi de vil hjelpe... Ikke noe annet!

Tenker på deg vennen! Stå på! Dette klarer du!

Masse klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal tenke MASSE på deg, skjønner veldig godt at du gruer deg. Har vært innlagt flere ganger selv, og det kan være slitsomt. Men noen ganger var det også godt, godt å føle at man blir tatt vare på, godt å føle at noen bryr seg. Men det kommer jo helt an på hva slags avdeling du kommer på, da.

skal tenke på deg

hilsen nullet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff uff... vet ikke hva jeg kan si. Vet ikke noe om hvordan det er, så kan ikke si noe på det området. Ville vel bare ønske deg lykke til. Håper det går bedre enn du tror. :)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...