Gå til innhold

omskjæring av jenter

Anbefalte innlegg

Gjest jada mhm
Skrevet

fikk med meg kanskje 10sek av nyhetene i går som omhandlet dette med lemlesting av jenter.

så bare en liten mørk jente og at reporteren sa at hun var i ferd eller var nettopp omskjært før jeg skiftet kanal...!

ble direkte kvalm!!

at det går ann å gjøre slikt mot sine barn!!

og uten bedøvelse!!

hvorfor er det slik??!!

har to små jenter selv og kan ikke fatte og begripe at disse små blir utsatt for dette i humbuggland!

nei fysjameg!! ser for meg de 10sek fra i går..

slapp maten og ble skikkelig dårlig!

kanskje menn der nede burde fått kukhodet kappet av slik at de så alvoret i lemlestingen selv!

moren til denne jenta er sikkert omskjært selv og da kan en jo spørre seg selv..

hvorfor i helvete gjør hun dette mot sine små?

det er jo ikke noe godt ved å se barnet skrike febrislsk,blø nesten ihjel..kanskje dø av det, få evt infeksjoner og i det hele tatt se at barnet lide!

alt dette for sin kommende mann?

skulle vært skutt hele gjengen!

blir så forbanna når jeg ser slikt!!

finner ikke ord for det engang!!

måtte bare riste tankene mine litt..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...