Gå til innhold

lett å bli hekta....

Anbefalte innlegg

Gjest skjeeerpings
Skrevet

I dag har jeg lagt inn bud på bud på netthandelen.no og vunnet 15 av dem (gosj).

Det er lett å bli hekta på dette.....

Gjest skjeeerpings
Skrevet

Hva kjøpte du? (Noe du har bruk for?)

En klokke, et belte, et sett med 6 kakegaffler + kakespade, førstehjelpsskrin, to pakker geomag, juicepresse, salatboller i børstet stål + det jeg ikke husker....

Gjest nyskjerrrig
Skrevet

En klokke, et belte, et sett med 6 kakegaffler + kakespade, førstehjelpsskrin, to pakker geomag, juicepresse, salatboller i børstet stål + det jeg ikke husker....

Så lenge du trenger disse artiklene og du fikk de billig, er det vel bra.

Gjest skjeeerpings
Skrevet

Så lenge du trenger disse artiklene og du fikk de billig, er det vel bra.

......kjekke gaver å gi bort er det også ;o)

Men, kan ikke holde på slik hver gang jeg er hjemme, da blir jeg blakk.

Skrevet

Hmm... Hva koster det i frakt når du kjøper/vinner noe her? Står sikkert der, men fant det ikke...

Skrevet

Hmm... Hva koster det i frakt når du kjøper/vinner noe her? Står sikkert der, men fant det ikke...

Ok, fant det ut. Står vekt på hver ting ser jeg. Men det er bare postens frakt du betaler, ikke noe ekstragebyr eller?

Gjest skjeeerpings
Skrevet

De følger postens satser.

Dersom du vil legge inn bud er det en knapp du kan trykke på der, porto på dette produktet står.

Men, alle bud du vinner i løpet av en dag slås sammen i en pakke. Så jo flere vinnerbud, dess billigere frakt.

Mine 15 produkter koster meg 134.- i frakt totalt.

Gjest skjeeerpings
Skrevet

De følger postens satser.

Dersom du vil legge inn bud er det en knapp du kan trykke på der, porto på dette produktet står.

Men, alle bud du vinner i løpet av en dag slås sammen i en pakke. Så jo flere vinnerbud, dess billigere frakt.

Mine 15 produkter koster meg 134.- i frakt totalt.

Gjest skjeeerpings
Skrevet

Ok, fant det ut. Står vekt på hver ting ser jeg. Men det er bare postens frakt du betaler, ikke noe ekstragebyr eller?

Det er et ekspedisjonsgebyr (pga emballasje o.l) som koster 65,-

Det betales KUN en gang pr. døgn.

Skrevet

Ja, faren min ble hekta en periode. Satt stort sett foran PCen hele dagen og kjøpte dritt.

candyqueen_83
Skrevet

Måtte du nevne det? Nå har jeg "vunnet" 3 ting. Tilsammen 550 kr :( Et bestikksett, et sett med kakeformer og en klokke..

Gjest nysgkjerrrig
Skrevet

Måtte du nevne det? Nå har jeg "vunnet" 3 ting. Tilsammen 550 kr :( Et bestikksett, et sett med kakeformer og en klokke..

Huff og huff, det er lignende skrap som du får _gratis_ i hurtigsvarpremie/ innmeldingspremie på div klubber..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...