Gjest Multippel Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Joda,det er da det.Jeg får begynne sånn og så får jeg håpe det gir gode resultater. DEt er så vanskelig når en voksen mann på 38 år kun tenker på sine egne behov,og synes det er sååååånn stas at sønnen skal hilse på kjæresten med en gang og være sammen med de.Forlover seg etter 4 døgn og..... Ikke særlig vanskelig å tenke seg at barn trenger tid,lang tid, på å omstille seg forandringer, og må ta ting litt om litt. Han høres veldig umoden ut og det er selvsagt veldig sårenede for din sønn! Samtidig lurer jeg på hvorfor han bare insisterer på å ha barnet hos seg, når han ikke ønsker kontakt med han? Det virker som han kun ønsker å ha kontroll over situasjonen. Men du vil vel ikke sette deg imot samvær så lenge det foregår på skikkelig vis? Det er et rimelig krav å stille...selv om en selvsagt som skilte foreldre ikke kan blande seg i alle mulige småting. Men dette er ikke småting! Og din sønn skal ikke bare oppbevares ett eller annetsted. Det er utrolig respektløst ovenfor din sønns fritid, i tillegg til at det er sårende. Jeg ville ikke gitt meg:-)!, også så flott at du får med deg offentligheten. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/265493-v%C3%A6r-s%C3%A5-snill-og-hjelp-meg/page/2/#findComment-2142169 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.