Zippi Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Argh, vi har bare en tv for tiden og typen vil se LOST mens jeg vil se House. I og med at jeg maser meg til Grey's anatomy så må jeg gi meg på onsdager. Hvis ikke noen har noen knakende gode tips til hvordan jeg kan få han til å slutte å se på den serien da? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Kjøp TV med PIP-funksjon ;-) I kveld så jeg på Lost samtidig som mannen min så fotball. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Kjøp TV med PIP-funksjon ;-) I kveld så jeg på Lost samtidig som mannen min så fotball. Ble han ikke sur hver gang LOST var foran ballen? Eller hovedbildet er kanskje mindre, slik at de ikke overlapper hverandre? For, gud forby, han måtte vel ikke se på kampen i det lille bildet i hjørnet? ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Ble han ikke sur hver gang LOST var foran ballen? Eller hovedbildet er kanskje mindre, slik at de ikke overlapper hverandre? For, gud forby, han måtte vel ikke se på kampen i det lille bildet i hjørnet? ;-) Jooo, jeg vant, så han så på fotball i det lille bildet i hjørnet *flire* Han er godt oppdratt skjønner'u ;-) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Jooo, jeg vant, så han så på fotball i det lille bildet i hjørnet *flire* Han er godt oppdratt skjønner'u ;-) Stakkar, det var drøyt det! Hils ham fra meg Glad i fotball, jeg skjønner du... Nå var ikke kampen mye å skryte av - for Norges del,- så sånn sett var det vel greit... Harddiskopptaker er saken, sånn gjør vi det her i huset Og direktesendt sport vinner kampen om direktevisningen i stua. 0 Siter
tula Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Hmm! Nå minnet du meg på en av de beste grunnene for å være singel;) Neida;) Hvorfor ikke kjøpe eller laste ned en av seriene? Jeg vil se både Lost og House og etter en heftig krangel med meg selv endte jeg opp med å se Lost på onsdagene, og kjøpe House på dvd så jeg kan se den så mye jeg vil;) Problem solved;) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Lost er ræva, House er konge! Be ham om å ta opp eller laste ned Lost hvis han absolutt må se det. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 House er kjempebra, mens Lost ble bare teitere og teitere. Hoppet av den for en sesong eller 2 siden. Det får være måte på. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Stakkar, det var drøyt det! Hils ham fra meg Glad i fotball, jeg skjønner du... Nå var ikke kampen mye å skryte av - for Norges del,- så sånn sett var det vel greit... Harddiskopptaker er saken, sånn gjør vi det her i huset Og direktesendt sport vinner kampen om direktevisningen i stua. Vi er litt uenige omkring hvorvidt fotball er noe å se på, men heldigvis ser vi ikke på det som skilsmissegrunn ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.