Gå til innhold

brus

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilken brus er du avhengig av?? for meg er det definitivt cola light!

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

9

• Sofline

7

• vanilje

5

• Gimmick

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg er heldigvis ikke avhengig av brus. Men jeg synes Solo, Julebrus og Cider fra Askim ( http://www.afb.no/?a_id=230 ). De to sistnevnte får jeg så sjelden, det er kanskje derfor jeg synes de er så gode. Jeg er også glad i en fransk brus som heter Lorina.

Skrevet

Jeg er heldigvis ikke avhengig av brus. Men jeg synes Solo, Julebrus og Cider fra Askim ( http://www.afb.no/?a_id=230 ). De to sistnevnte får jeg så sjelden, det er kanskje derfor jeg synes de er så gode. Jeg er også glad i en fransk brus som heter Lorina.

Hva med Inka Cola?

Skrevet

Avhengig er jeg ikke, men skal jeg ha brus så _må_ det være coca cola.

Skrevet

En slags champagnebrus fra Peru.

Jeg skal i den retningen snart, kanskje jeg får smakt det.

Skrevet

Jeg skal i den retningen snart, kanskje jeg får smakt det.

Skal du på Inta Trail?

Skrevet

Nei. :-)

Inka Kola er den mest populære brusen i Peru, med en markedsandel på 25%. Til tross for at Coca Cola har gitt alt for å bli størst også i dette landet, har de kun 23%.

Sør-Amerika er rødt og anti-USA, og det liker vi!

Gjest annlovinda
Skrevet

Pepsi max!!

Prøver å ikke drikke det så ofte da.Men lett er det ikke.

Skrevet

Jeg er heldigvis ikke avhengig av brus, men liker aller best Pepsi Max.

Skrevet

Mozell light, solo lett, sprite zero. Drikker aldri brus med sukker siden de andre smaker helt likt. (Bortsett fra cola)

Skrevet

Er vel ikke avhengig, men liker et glass Fanta Free med Pineapple/Grapefruit til middagen. Favoritten er Light julebrus Ringnæs.

Skrevet

Jeg er totalt avhengig av pepsi max. Eneste brusen jeg drikker faktisk.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...