Angelica :o) Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Har en foran meg her nå :-)) Hvilken butikk kjøpte du den? (Kjede) 0 Siter
vanilje Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 [quote name=Angelica )' timestamp='1170954644' post='3517946] Hvilken butikk kjøpte du den? (Kjede) Ica 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 [quote name=Angelica )' timestamp='1170952939' post='3517856] Ja ja. Jeg husker, var jo jeg som lagde tråden He he.. Snart kommer jeg susende til Stavanger. Hold utkikk! (Men ikke hold pusten mens du venter. Noe sier meg at det vil ta litt tid) Så det var derfor du lagde den tråden, fordi du ville kjøpe bilen. Nå skjønner jeg;)! Ja, skal stå på gate hjørnet å se etter deg. Du tar vel en tur innom meg da vel;)! Jo, jeg må jo holde pusten. På tide at jeg får en verdensrekord:P! Bruk den tiden du trenger du:P! 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Ica Ah.. Skal sjekke neste gang jeg er der! 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Så det var derfor du lagde den tråden, fordi du ville kjøpe bilen. Nå skjønner jeg;)! Ja, skal stå på gate hjørnet å se etter deg. Du tar vel en tur innom meg da vel;)! Jo, jeg må jo holde pusten. På tide at jeg får en verdensrekord:P! Bruk den tiden du trenger du:P! Jepp! Treffes på Kilden kanskje? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.